Talkus: chat podpora pro návštěvníky vašeho webu přímo přes populární aplikaci Slack

Michal PtáčekMichal Ptáček

slack
0Zobrazit komentáře

Pokud provozujete internetový obchod či portál, kde určitým způsobem komunikujete s vašimi zákazníky a uživateli, pravděpodobně jste po určité době přešli k implementaci online chatovací podpory, která návštěvníkům vašeho webu v reálném čase umožní odpovídat na všechny jejich dotazy. Trh s tímto softwarem je už v dnešní době velmi rozvinutý a provozovatelé webů si tak mohou vybírat z desítek ověřených variant.

Jednou z nich je i aplikace Talkus, která má ovšem oproti ostatním jednu důležitou věc navíc. A to kompletní integraci s extrémně populárním komunikačním nástrojem Slack, který se stal v roce 2015 doslova miláčkem startupů a technologických firem po celém světě (masivnímu úspěchu Slacku a jeho valuaci 2,8 miliard dolarů, jsme se už věnovali ZDE).

assisted_search_showing_2 2

Přečtěte si takéSlack oslavil první rok existence a vyrostl na 500 000 uživatelů denně – čtěte jeho celý příběhSlack oslavil první rok existence a vyrostl na 500 000 uživatelů denně – čtěte jeho celý příběh

Talkus + Slack aneb jak to dohromady funguje?

Celý proces propojení pak funguje velmi jednoduše. Jakmile návštěvník v rohu stránky klikne na chatovací ikonku, vyskočí mu chatovací okno, ve kterém může začít ihned komunikovat s lidmi z vaší technické podpory, kteří jsou zrovna k dispozici. Konkrétní dotaz uživatele, je následně po odeslání přeposlán do Slacku a kanálu s hashtagem: #talkus-support, s tím, že oranžové zvýraznění ostatní členy vašeho týmu informuje o tom, že už požadavek uživatele někdo další vyřizuje.

Kromě samotného chatu s uživatelem má podpora možnost si zobrazit i kompletní historii a detailní informace o uživateli a přizpůsobit tomu případně styl komunikace. Pokud je následně daný problém vyřešen, stačí zadat příkaz „.end.“ a ticket se do 5 minut sám uzavře, s tím, že celá komunikace se uloží do archivu pro případný pozdější přístup. Uživatel má pak také možnost v tuto chvíli pracovníka vaši podpory ohodnotit od 1 do 5 včetně komentáře a předat vám tak důležitou zpětnou vazbu.

Součástí aplikace jsou jinak i další vychytávky jako offline komunikace, nebo emailová notifikace uživatele v případě, že nikdo z vaší podpory momentálně není k dispozici.

Celý projekt je aktuálně ve veřejné betaverzi a vyzkoušet, jak se ve vašem týmu osvědčí, můžete ZDE.

slack-2

slack-main
Slack

Rubriku Startupy podporujíjt-retina

Diskuze (0)

Novinka

Anonym