Přijďte na akci CC Uncover. Startupy Productboard, Rossum, Mews a další prozradí, proč je péče o zaměstnance klíčem k úspěchu

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

ccuncover-1

Foto: CzechCrunch

První akce CzechCrunch ukáže, proč je důležité pečovat o zaměstnance

0Zobrazit komentáře

Na začátku každé firmy bývá člověk s vizí, kterou ale následně dokáže realizovat jen s pomocí svých kolegů a zaměstnanců. Dát dohromady perfektně fungující tým, který dokáže spolupracovat, stavět a růst, je klíčem k úspěšnému byznysu. Právě proto jsme se rozhodli na péči o zaměstnance a stavění firem zaměřit v prvním vydání naší nové hybridní akce CC Uncover, která se koná v úterý 30. listopadu.

Zajímá vás, zda je firemní kultura jen buzzword, který by vás měl nechat chladnými? Chcete se dozvědět tipy, jak efektivně vybudovat kolem vaší firmy komunitu, z níž pak můžete těžit, jak hacknout nábor a jak se se svými zaměstnanci podělit o úspěch? Nejen na tato témata se podíváme do hloubky se zástupci předních tuzemských firem a startupů.

S Lucií Ottinger a Štefanem Šurinou z Eldisonu, Jiřím Nečasem z Productboardu, Dominikou Wygrysovou z Rossumu, Michalem Smetanou z Pipedrive, Kateřinou Dvořákovou z STRV, Vratislavem Kalendou z Appliftingu a Janem Meissnerem z Mews se budeme bavit o tzv. people first mindsetu, o zaměstnaneckých akciích a budování komunit. A to jak na místě, v karlínských prostorách technologické společnosti STRV, tak online.

Hybridní formát naší nové akce CC Uncover nabídne 30. listopadu detailní pohled na zmiňovaná témata, a proto jsme se ji rozhodli nabídnout pouze pro zájemce se vstupenkou. Přímo na místě bude moci několik přednášek a panelových diskuzí sledovat 80 účastníků, přičemž součástí vstupenky je také občerstvení a především řízený networking, v rámci něhož budete moci s řečníky probrat do detailu to, co vás zajímá.

uncover-list

Foto: CzechCrunch

Na CzechCrunch Uncover se bude řešit nejen péče o zaměstnance

Pokud nebudete moci dorazit osobně, je možné si pořídit online vstupenku, díky které bude možné sledovat celý hlavní program akce živě. Během online přenosu navíc mohou i diváci na dálku pokládat řečníkům dotazy. Součástí online vstupenky je záznam z akce. Offline vstupenka na první CC Uncover stojí 349 korun (v rámci Early Bird do 15. listopadu), online můžete celou akci sledovat za 199 korun.

Se šéfem a spoluzakladatelem vývojářské agentury Applifting Vratislavem Kalendou a skupinovým produktovým manažerem Pipedrive Michalem Smetanou probereme, co se vlastně skrývá pod zmíněným people first mindsetem. S právníky z Eldisonu se podíváme na to, jak lze v Česku nasadit zaměstnanecké akcie, a Dominika Wygrysová, Head of Strategic Ops v Rossum, představí, jak se to dělá v praxi.

Firmy, které rychle rostou, mají se o co podělit a zároveň neustále hledají nové posily, často přichází s vlastními akcemi, kolem nichž budují početné komunity. Právě ty mohou dlouhodobě vylepšovat nábor a budovat povědomí o značce. Zkušenosti s tím mají Community Manager Mews Jan Meissner, Tech Community Manager Kateřina Dvořáková z STRV a Employer Branding Manager z Productboardu Jiří Nečas.

Součástí networkingu budou také zástupci tuzemského technologického startupu Manta, jehož datovým technologiím věří investoři i firmy po celém světě. Viceprezident marketingu Jan Andrš a technologický viceprezident Lukáš Hermann nasdílí své poznatky z toho, jak se pracuje se zaměstnanci, když máte pobočky ve Spojených státech a v Česku, a jak veškeré aktivity přes oceán sladit.

Všichni řečníci se představí na akci CC Uncover, která startuje v úterý 30. listopadu v 17.30 v prostorách společnosti STRV v pražském Karlíně. Vstupenky pro návštěvu offline nebo sledování konference online můžete kupovat na webu cc.cz/uncover.

Partnery prvního CC Uncover jsou společnosti Rossum, Productboard, Mews, Applifting, Pipedrive, Eldison a Manta. Prostor a podporu poskytlo STRV.

uncover-partneri

Partneři CC Uncover

Diskuze (0)

Novinka

Anonym