Bannery
Display reklama v celoplošném formátu na pozadí i ve square formát v detailu článků. Během měsíce zasahují až miliony impresí.
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
Věnujeme se tématům, která hýbou Českem a světem. Sledujeme vše od byznysu a startupů přes technologie, společenská témata, vzdělávání a investice až po bydlení, sport, ekologii nebo dopravu.
+500 spokojených firem
Rychlý kontakt info@cc.cz
Media Kit Stáhnout (4 MB PDF)
Měsíčně nás navštíví přes 1,2 milionu čtenářů. Jsme hlavní informační zdroj pro moderního člověka, investory, vývojáře, marketéry, zakladatele a ředitele firem, exekutivní manažery a další, které zajímají témata, která hýbou Českem a světem.
Oslovujeme early adopters – nastupující generaci ochotnou více riskovat, investovat, zkoušet nové věci a technologie. Majoritní zastoupení sociodemografické skupiny A + B, lidé z větších měst s nadprůměrnými příjmy.
Stáhnout media Kit (4 MB PDF)
Display reklama v celoplošném formátu na pozadí i ve square formát v detailu článků. Během měsíce zasahují až miliony impresí.
Nativní články ve spolupráci s redakcí, zvýšení zásahu a cílená kampaň na sociálních sítích. Ideální na uvedení firmy či produktů.
Pravidelně natáčíme podcasty o byznysu, architektuře, startupech či technologiích. Mezi možnostmi jsou partnerství i podcast na míru.
Denní, týdenní i měsíční formáty newsletterů o byznysu, filmech, gastru i venture kapitálu. Buďte u nich vidět s vlastním brandem.
Speciální obsahové projekty CC na témata, která hýbou internetem. Obsah do nich dokážeme vytvořit společně s vámi.
Ročně pořádáme desítky akcí na nejrůznější témata. Ukázat na nich můžeme váš brand i zapojit řečníka, případně vymyslet akci na míru.
Pomáháme firmám s budováním brandu a povědomí v klíčové cílové skupině. Nabízíme vlastní firemní profil, podcast, event i obsah.
Nativní obsahové projekty na míru, které zacílíme přesně pro váš účel, cílovou skupinu čtenářů a podpoříme dlouhodobou kampaní.
Pravidelné články, podcasty, branding a bannery v sekcích a další exkluzivní plnění v rámci partnerství našich klíčových sekcí.
„O naši akci byl po zveřejnění článku enormní zájem. Celkově se do naší soutěže přihlásilo téměř 800 lidí ve více než 300 týmech, přičemž 50 % z nich v pár hodinách po zveřejnění.“
Michal Majnuš PR Manager I Kiwi.com
„Money Maker se rozhodně řadí mezi jednu z nejprofesionálnějších konferencí o investování. Přispívá k tomu kombinace špičkových hostů, programu na míru a zajímavého obsahu, který jde skutečně do hloubky, a navíc je publiku atraktivně podán.
Tomáš Hanáček Accolade
Mně osobně se líbila možnost spolupracovat na samostatném semináři, který jsme v rámci konference vedli s Milanem Kratinou a měli tak možnost předat účastníkům nejen vlastní zkušenosti, ale i získat cennou zpětnou vazbu a svěží pohled na investování jako takové.“
„Líbí se mi, že CzechCrunch má svůj názor, který ovlivňuje přístup redaktorů k práci. Respektují klienta a zároveň využívají své zkušenosti při tvorbě obsahu, který zaujme jejich čtenáře, což je win-win situace pro všechny strany.“
Karolína Kříženecká Microsoft
„Díky CzechCrunch Premium na CzechCrunchi jsme získali klienta s roční fakturací 250 000 Kč. To je slušná návratnost.“
Michal Hanych SimpleTax.cz
„Všechny naše rozhovory s CzechCrunchem jsou vždy velmi milé a zároveň profesionální. Gastro reportáž z našeho speciálního eventu v SaSaZu byla natolik úspěšná, že se nám ozývali zákazníci, ať uskutečníme event ještě jeden.“
Klára Dohnalová Co-Founder | Pepperfield
„Naši spolupráci s CzechCrunchem bych popsal jako win-win. Získali jsme nové zákazníky a mnohonásobně zvedli povědomí o Authentica Fulfillment. Na CzechCrunchi si nejvíc vážím skvělých lidí, kteří za ním stojí, a se kterými je prostě radost spolupracovat.“
Radim Oulehla Marketing & Business Development Manager | Authentica Fulfillment
„Díky článku o CreatiCom v CzechCrunch jsme získali 10 poptávek našich služeb v potenciální hodnotě 8 mil. Kč, 200+ nových spojení na Linkedinu, 400+ návštěv našeho webu, desítky rozhovorů ve stylu „Gratulujeme ke článku“, „Vy jste ti, co měli ten super článek na CzechCrunch, že?“ Spolupráce opravdu předčila naše očekávání.“
Michal Rejmon CreatiCom