Inzerce

1) CzechCrunch Premium

CzechCrunch je magazín o byznysu, startupech, technologiích, vzdělávání, designu a cestování. Prostřednictvím exkluzivního balíčku CzechCrunch Premium váš projekt/startup/firmu nebo konferenci představíme čtenářům v nativní formě, která je účinnější než klasická inzerce.

Kontakt pro inzerci: info@cc.cz

  • CzechCrunch navštíví 920 000+ čtenářů měsíčně
  • O vašem byznysu, startupu, firmě nebo konferenci se dozví desetitisíce lidí skrz náš web a sociální sítě (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)
  • Máme nejaktivnější Facebook stránku v České republice v našem segmentu

Co získáte?

  • Napsání a zveřejnění exkluzivního článku o vašem byznysu, startupu, firmě, produktu nebo konferenci
  • Článek je na webu zveřejněn trvale, včetně odkazů
  • Extra zvýraznění a propagace článku na webu CzechCrunch
  • Extra propagace článku na Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Instagramu pro zvýšený zásah

Cena: 80 000 Kč bez DPH

– – –

Ukázky CzechCrunch Premium článků:

Heureka se rozhodla zlepšit svou pověst mezi e-shopy. Proto koupila český startup Jana Mayera a udělala z něj svého šéfa

Nejlehčí pracovní notebook i odolné školní počítače. Asus v Česku šlape do výbavy pro firmy a instituce

Oproti domu je kancelář kosmická raketa, říkají zakladatelé studia Capexus, se kterým má velké plány i ČEZ

Visa v Česku představila nový způsob placení na internetu. Už nebude nutné opisovat číslo karty

Podívejte se, jak Penta změní tvář pražských Jinonic. Nová Waltrovka za čtyři miliardy přinese kanceláře i stovky bytů

Startupisté v lavicích. Na Plzeňsku se rozjíždí výuka podnikání a technologií, začíná už ve školkách

Projeli jsme se na elektrickém skútru Horwin. Mrštný dopravní prostředek do rušných městských ulic ani neuslyšíte

Nenašla pro své děti kvalitní oblečení, tak se sestrou ušily vlastní z merino vlny. Teď s bohatou kolekcí míří do Evropy

Pokud máte zájem o více informací, napište nám.

– – –

2) CzechCrunch Jobs – zvýraznění pracovních pozic v článcích

V rámci našeho agregátoru pracovních nabídek CzechCrunch Jobs můžete tématicky propagovat své pracovní pozice napříč všemi články na CzechCrunchi.

Cena: 30 000 Kč /týden bez DPH nebo 90 000 Kč bez DPH / měsíc

– – –

3) Bannerová reklama

Nabízíme také klasickou bannerovou reklamu na vysoce viditelných pozicích přímo v obsahu. Na bannerových plochách se střídají maximálně tři inzerenti. Lze se také individuálně domluvit na exkluzivitě a střídání více vizuálů najednou.

varianta a) – čtvercový banner v obsahu za prvním odstavcem každého článku. Cena 150 000 Kč bez DPH / měsíc

varianta b) – čtvercový banner v obsahu na konci každého článku. Cena 120 000 Kč bez DPH / měsíc

varianta c) – obdelníkový banner nad hlavičkou webu na homepage a každé další podstraně. Cena 180 000 Kč bez DPH / měsíc

varianta d) – branding banner na pozadí. Rozměr celoplošný. Cena 250 000 Kč bez DPH / měsíc

Pokud máte zájem o více informací, napište nám.

– – –

Reference:

„Díky CzechCrunch Premium na CzechCrunchi jsme získali klienta s roční fakturací 250 000 Kč. To je slušná návratnost.“ Michal Hanych, SimpleTax.cz

„O naši akci byl po zveřejnění článku enormní zájem. Celkově se do naší soutěže přihlásilo téměř 800 lidí ve více než 300 týmech, přičemž 50 % z nich v pár hodinách po zveřejnění,“ Michal Majnuš / PR Manager Kiwi.com

„Rád bych Vás informoval, že CzechCrunch Premium na vašem webu se nám velmi osvědčil. Zájem investorů o projekt Babysitting.today nás mile překvapil. Po uveřejnění našeho projektu na czechcrunch.cz se nám dodnes ozvalo několik investorů z Čech i zahraničí. Jednalo se o společnosti, angels i fyzické osoby. Dostali jsme nabídky finanční i technické povahy“, David Bartoš, red.systems

„Děkujeme za umožnění využití CzechCrunch Premium na Vašich stránkách. Registrovala se pěkná skupinka uživatelů, vzniklo pár skvělých dotazů a posunujeme se hezky dál. Přineslo nám to pěkné inovace v naší aplikaci a máme z toho velkou radost“, Štefan Dorko, Taskpark.cz

„Ďakujeme za uverejnenie článku, kampaň hodnotíme ako veľmi úspešnú, na náš web prišlo veľa návštevníkov so zaujímavou konverzí“, Tomáš Šuverík, jednatel Inbase.cz