Mít e-shop je těžká disciplína. Češi se zdráhali logistiku outsourcovat, to se ale mění
V Česku byla tendence nic neoutsourcovat, protože já, majitel, to zvládnu líp, ale to se mění, říká Petr Litavec, který vede firmu Authentica Fulfillment. Ta se zvládne postarat o zboží od jeho zabalení až po logistiku. „Náš průměrný zákazník je nyní majitel e-shopu, zhruba třicátník, který si spočítá, že některé věci radši outsourcuje, pokud to ten dodavatel dokáže udělat lépe a kvalitněji,” vysvětluje obrat v myšlení českých podnikatelů Litavec. Poptávka po fulfillmentu proto neustále roste. V novém díle podcastu BrandStories mluvíme o tom, pro koho je fulfillment neboli outsourcing logistiky internetového obchodu vhodný a pro koho naopak ne, o ozdravení české e-commerce scény i automatizaci, která už řeší, jak přeskládat krabice, aby ani robot pro ně nemusel daleko.