BrandStories

Aktuální trend v reklamě? Budujte brand, říkají majitelé Serious Media

Podporuje Serious Media

Dát o své firmě a produktech vědět je v dnešním přehlceném online světě čím dál tím těžší. Reklamy na nás útočí ze všech stran. Která z nich je ale dostatečně efektivní, aby přilákala nejvíce zákazníků? Spolumajitelé mediální agentury Serious Media Dominik Válka a Petr Lyčka mají jasno: ve chvíli, kdy si mohou lidé koupit produkt na několika e-shopech za podobnou cenu, půjdou k tomu, jehož brand jim přijde nejdůvěryhodnější a nejznámější.

Epizody 33 epizod

Značkové sako a kafe? Prémioví bankovní klienti spíš ocení jednoduchost a online dostupnost

Svěřit své peníze a majetek někomu do péče nebývá pro mnoho lidí úplně jednoduché. Důvěra je v takovém případě klíčová. Co jsou ale další kritéria? Spousta lidí chce vše vyřešit online, jiným záleží na benefitech, které od své banky dostanou. Jak se mění preference prémiových klientů bank? A nakolik je ovlivnil nástup technologií a umělé inteligence? O tom jsme mluvili s regionální ředitelkou Erste Premier v České spořitelně Janou Čechovou v podcastu BrandStories, ve kterém nahlížíme do zákulisí firem.

Digitalizace už je dostupná i menším firmám a pomáhá jim porazit konkurenci

Digitalizace a data posunuly náš svět do nové éry. Éry, ve které firmy k úspěchu nepotřebují především kapitál, jako tomu bylo dříve, ale spíše odvahu zavádět inovace. „Jsme v době, kdy technologie na zpracování dat, umělá inteligence a čipy výrazně zlevnily a jsou velmi snadno zaveditelné. Pro firmy je to velká šance, ale stejně tak je to příležitost pro jejich konkurenci,“ říká v novém díle podcastu BrandStories Luboš Lukasík, ředitel divize pro firemní zákazníky ze společnosti T-Mobile.

Solární panel na firemní střeše? Energetická soběstačnost láká, ale není pro každého

„Strčíte drát do zásuvky a energie teče. Krize nám ale ukázala, že tomu tak nemusí být,“ říká Petr Manda, vrchní ředitel Korporátního bankovnictví ČSOB. Společně s Markem Langem, působícím ve správní radě JRD a Svazu moderní energetiky, byl hostem dalšího dílu BrandStories. Pro které firmy jsou nyní úvěry na energetickou soběstačnost nejlépe dostupné? A jak je na tom v obnovitelných zdrojích Evropa v porovnání se Severní Amerikou nebo Čínou? O tom i o dalších tématech spojených s energetikou si poslechněte nový díl našeho podcastu.

Investice do nemovitostí dostupná pro každého: Jak funguje crowdowning v realitách?

Češi jsou velmi konzervativní a rádi investují do nemovitostí. S přehřátým trhem si ale koupi bytu či domu už může dovolit čím dál tím méně lidí, a proto přichází na trh novinka v podobě crowdowningu. Díky ní si investor nekupuje celou nemovitost, ale jen její podíl v podobě tokenů a vlastní ji společně s dalšími investory. Jak tento princip funguje a na co si dát pozor? O tom jsme mluvili v novém díle podcastu BrandStories se zakladatelem společnosti InvestBay Danielem Rajnochem.

Mzdy kolegů už nebudou tabu. Jak se připravit na novou směrnici?

Muž na úplně stejné pozici v jedné firmě bere v Česku zhruba o 16 procent více než žena. A teď pozor: u specializovaných pozic a těch manažerských je v Česku rozdíl mezi mzdami mužů a žen dokonce v průměru 39 procent. Takže pokud muž bere jako manažer 100 tisíc, tak žena 61 tisíc. Proč tomu tak je? To se už brzy budou moct zaměstnanci dozvědět díky celoevropské směrnici o transparentnosti v odměňování, a pokud zaměstnavatel rozdíl nezvládne dostatečně dobře vysvětlit, musí mzdy srovnat. Na co přesně se musí připravit a jak to provést tak, aby si nerozhádal celou firmu? O tom jsme mluvili v novém díle podcastu BrandStories s Janou Sedlákovou, advokátkou a zakladatelkou kanceláře Sedlakova Legal.

Brand Stories vizuál
V zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.
Ivana Karhanová

Ivana Karhanová • tvůrce podcastu BrandStories