BrandStories

Intuice mě zachránila od mnohamilionové smlouvy. Zněla slibně, ale zničila by nás, říká kadeřník Arsov

Podporuje Tomáš Arsov

„Rád se inspiruji zajímavými lidmi a příběhy, ale pokud chcete být úspěšní, musíte mít vizi a najít si vlastní cestu,” říká Tomáš Arsov, jediný český kadeřník, který vybudoval vlastní značku vlasové kosmetiky. O tom, co to znamená, jak poznat produkty, které jsou skutečně šetrné, a také o překážkách na své podnikatelské cestě vypráví v novém díle podcastu BrandStories.

K vytvoření české prémiové řady produktů, které se dnes prodávají i v běžných drogeriích, vedla Arsova inspirace z USA. „Produkty nesmí lidem škodit, musí vyřešit konkrétní problém, ne ho jenom maskovat,“ dodává o svých výrobcích.

Epizody 35 epizod

Kybernetické podvody jsou čím dál promyšlenější. Začínají třeba i nenápadnou zmínkou na sítích

Obětí internetových podvodů se v loňském roce stalo téměř 70 tisíc klientů českých bank. Uvádí to Česká bankovní asociace. „Podvod často začíná nevinně. Třeba nenápadnou zmínkou na sociálních sítích, po které následuje promyšlený scénář,“ říká Tomáš Mika z mBank. Společně s Františkem Jungrem ze společnosti Visa byli hosty BrandStories. O tom, jak rozpoznat nedůvěryhodný zdroj a na jaké nové praktiky podvodníků si dát na internetu pozor, si poslechněte nový díl našeho podcastu.

Značkové sako a kafe? Prémioví bankovní klienti spíš ocení jednoduchost a online dostupnost

Svěřit své peníze a majetek někomu do péče nebývá pro mnoho lidí úplně jednoduché. Důvěra je v takovém případě klíčová. Co jsou ale další kritéria? Spousta lidí chce vše vyřešit online, jiným záleží na benefitech, které od své banky dostanou. Jak se mění preference prémiových klientů bank? A nakolik je ovlivnil nástup technologií a umělé inteligence? O tom jsme mluvili s regionální ředitelkou Erste Premier v České spořitelně Janou Čechovou v podcastu BrandStories, ve kterém nahlížíme do zákulisí firem.

Digitalizace už je dostupná i menším firmám a pomáhá jim porazit konkurenci

Digitalizace a data posunuly náš svět do nové éry. Éry, ve které firmy k úspěchu nepotřebují především kapitál, jako tomu bylo dříve, ale spíše odvahu zavádět inovace. „Jsme v době, kdy technologie na zpracování dat, umělá inteligence a čipy výrazně zlevnily a jsou velmi snadno zaveditelné. Pro firmy je to velká šance, ale stejně tak je to příležitost pro jejich konkurenci,“ říká v novém díle podcastu BrandStories Luboš Lukasík, ředitel divize pro firemní zákazníky ze společnosti T-Mobile.

Solární panel na firemní střeše? Energetická soběstačnost láká, ale není pro každého

„Strčíte drát do zásuvky a energie teče. Krize nám ale ukázala, že tomu tak nemusí být,“ říká Petr Manda, vrchní ředitel Korporátního bankovnictví ČSOB. Společně s Markem Langem, působícím ve správní radě JRD a Svazu moderní energetiky, byl hostem dalšího dílu BrandStories. Pro které firmy jsou nyní úvěry na energetickou soběstačnost nejlépe dostupné? A jak je na tom v obnovitelných zdrojích Evropa v porovnání se Severní Amerikou nebo Čínou? O tom i o dalších tématech spojených s energetikou si poslechněte nový díl našeho podcastu.

Investice do nemovitostí dostupná pro každého: Jak funguje crowdowning v realitách?

Češi jsou velmi konzervativní a rádi investují do nemovitostí. S přehřátým trhem si ale koupi bytu či domu už může dovolit čím dál tím méně lidí, a proto přichází na trh novinka v podobě crowdowningu. Díky ní si investor nekupuje celou nemovitost, ale jen její podíl v podobě tokenů a vlastní ji společně s dalšími investory. Jak tento princip funguje a na co si dát pozor? O tom jsme mluvili v novém díle podcastu BrandStories se zakladatelem společnosti InvestBay Danielem Rajnochem.

Brand Stories vizuál
V zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.
Ivana Karhanová

Ivana Karhanová • tvůrce podcastu BrandStories