Miliardové kalhotky. Linda Šejdová o tažení Snuggs Evropou a proč to z Londýna jde líp než z Prahy
Český startup Snuggs a jeho menstruační kalhotky nejsou vidět jen v Česku, ale také v zahraničí – působí už na celkem sedmi trzích, loňské tržby dosáhly půl miliardy a meziročně rostou pravidelně o 100 procent. Linda Šejdová, spoluzakladatelka a šéfka firmy, by si mohla, kdyby nebyla přirozeně plachá, nárokovat titul první dámy české startupové scény… Jenže Česko je její firmě už dávno malé, Snuggs chtějí růst dál a dál. Loni se proto zakladatelé značky přestěhovali do Londýna, kde čerpají know-how od dalších úspěšných direct to consumer startupů, a ve hře je i investice od některého ze zahraničních fondů. „Vždycky jsme chtěli být velcí. Že jsme z Česka, to jako brand musíme na Západě opatrně skrývat, nepomáhá nám to,“ říká Šejdová v podcastu Money Maker, kde jsme probrali nejen plány do budoucna. Poslechněte si celý rozhovor!
Baví vás byznys, jeho zákulisí, investice a silné inspirativní příběhy? Přijďte také na naši byznysovou a investiční konferenci Money Maker! Vstupenky jsou už v prodeji za výhodné Early Bird ceny.