BrandStories

Přejít od státních zakázek na komerční trh? Rozjeďte inovace a změňte kulturu, říkají v OKsystemu

Podporuje OKsystem

Jak se transformuje firma, který byla kompletně zaměřená na státní správu? „Přejít úspěšně na komerční trh mělo nejen technologický, ale i kulturní rozměr,“ popisuje proměnu své společnosti Vladimír Fuchs, obchodní ředitel OKsystemu a host dalšího dílu podcastu BrandStories.

Podle Fuchse OKsystem směřuje k vývoji produktů typu SaaS, které umožní oslovit širší komerční trh. Tento posun vyžaduje změnu firemní kultury a přístupů, zejména větší flexibilitu a zaměření na inovace. „Když vyvíjíme produkty pro SaaS, musíme důkladně porozumět potřebám různých typů zákazníků a být připraveni reagovat na změny trhu,“ vysvětluje Fuchs rozdíl oproti dosavadním projektům pro státní sektor. Jaké další zkušenosti firma při transformaci nabrala, si poslechněte v podcastu.

Epizody 37 epizod

Jak e-mailingem uspět na Black Friday? Pečujte o zákazníky už od jara, radí Jakub Stupka z Ecomailu

V období Black Friday přistane v našich schránkách téměř dvojnásobek obchodních e-mailů. Jak posílat takové, podle kterých uživatel nakoupí? „Kobercové nálety plošných kampaní jsou už přežitkem. Pokud chcete uspět, potřebujete pracovat s daty a obsah chytře personalizovat,“ říká spoluzakladatel Ecomailu Jakub Stupka v novém díle podcastu BrandStories.

Intuice mě zachránila od mnohamilionové smlouvy. Zněla slibně, ale zničila by nás, říká kadeřník Arsov

„Rád se inspiruji zajímavými lidmi a příběhy, ale pokud chcete být úspěšní, musíte mít vizi a najít si vlastní cestu,” říká Tomáš Arsov, jediný český kadeřník, který vybudoval vlastní značku vlasové kosmetiky. O tom, co to znamená, jak poznat produkty, které jsou skutečně šetrné, a také o překážkách na své podnikatelské cestě vypráví v novém díle podcastu BrandStories.

K vytvoření české prémiové řady produktů, které se dnes prodávají i v běžných drogeriích, vedla Arsova inspirace z USA. „Produkty nesmí lidem škodit, musí vyřešit konkrétní problém, ne ho jenom maskovat,“ dodává o svých výrobcích.

Kybernetické podvody jsou čím dál promyšlenější. Začínají třeba i nenápadnou zmínkou na sítích

Obětí internetových podvodů se v loňském roce stalo téměř 70 tisíc klientů českých bank. Uvádí to Česká bankovní asociace. „Podvod často začíná nevinně. Třeba nenápadnou zmínkou na sociálních sítích, po které následuje promyšlený scénář,“ říká Tomáš Mika z mBank. Společně s Františkem Jungrem ze společnosti Visa byli hosty BrandStories. O tom, jak rozpoznat nedůvěryhodný zdroj a na jaké nové praktiky podvodníků si dát na internetu pozor, si poslechněte nový díl našeho podcastu.

Značkové sako a kafe? Prémioví bankovní klienti spíš ocení jednoduchost a online dostupnost

Svěřit své peníze a majetek někomu do péče nebývá pro mnoho lidí úplně jednoduché. Důvěra je v takovém případě klíčová. Co jsou ale další kritéria? Spousta lidí chce vše vyřešit online, jiným záleží na benefitech, které od své banky dostanou. Jak se mění preference prémiových klientů bank? A nakolik je ovlivnil nástup technologií a umělé inteligence? O tom jsme mluvili s regionální ředitelkou Erste Premier v České spořitelně Janou Čechovou v podcastu BrandStories, ve kterém nahlížíme do zákulisí firem.

Digitalizace už je dostupná i menším firmám a pomáhá jim porazit konkurenci

Digitalizace a data posunuly náš svět do nové éry. Éry, ve které firmy k úspěchu nepotřebují především kapitál, jako tomu bylo dříve, ale spíše odvahu zavádět inovace. „Jsme v době, kdy technologie na zpracování dat, umělá inteligence a čipy výrazně zlevnily a jsou velmi snadno zaveditelné. Pro firmy je to velká šance, ale stejně tak je to příležitost pro jejich konkurenci,“ říká v novém díle podcastu BrandStories Luboš Lukasík, ředitel divize pro firemní zákazníky ze společnosti T-Mobile.

Brand Stories vizuál
V zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.
Ivana Karhanová

Ivana Karhanová • tvůrce podcastu BrandStories