Vydělat 80 tisíc stačí na přístup k exkluzivnímu bankovnictví, říká Pavel Kratochvíl z Erste Premier
V éře digitální revoluce už banka dávno neznamená pobočky a fronty v nich, ale především moderní technologie, které usnadňují život jak klientům, tak bankéřům. V novém díle BrandStories se Pavel Kratochvíl z Erste Premier podělil o rychlé změny, které za poslední dvě dekády bankovnictví prodělalo.
„Většina lidí si myslí, že Erste Premier je privátní bankovnictví, ale to není pravda. Nepotřebujete 30 milionů, stačí mít 3 miliony nebo příjem 80 tisíc čistého,“ říká Pavel Kratochvíl. Dnes už není bankovnictví jen o depozitech, ale o komplexních, na míru šitých službách, které zahrnují investice, pojištění, úvěry nebo daňové poradenství.
Kromě moderních aplikací, jako je George, které umožňují klientům vyřešit téměř vše na pár kliknutí, hraje klíčovou roli také osobní přístup bankéřů. I v digitální době totiž lidé stále oceňují odborné poradenství a lidský kontakt. „Záleží nám nejen na technologiích, ale i na empatii a zkušenostech bankéřů,“ vysvětluje Kratochvíl.
V podcastu se také dozvíte:
- Jak digitalizace proměnila bankovnictví a co dnes bankéři dělají jinak.
- Co je to vlastně prémiové bankovnictví a kdo na něj dosáhne.
- Jak technologie a personalizovaný přístup mění vztah mezi bankéřem a klientem.
Nenechte si ujít rozhovor, který vám ukáže, jak se banky přizpůsobují moderním trendům a jak na ně reagují jejich klienti.