Velké značky už se nebojí negativních recenzí, říká Eva Čejková. Dnes by si od Heureky řekla o víc peněz
„Dala jsem příležitost úplně koncovým ženám – ať už na mateřské, nebo třeba pošťačce či kosmetičce –, aby sdílely své zkušenosti s produkty. Klienti nám tehdy říkali, že recenze jsou sprosté slovo. Dnes jsou naopak nezbytné,“ říká Eva Čejková, zakladatelka platformy Testuj.to, v novém díle BrandStories. Před patnácti lety zakládala komunitu Ženy s.r.o., která se soustředila na sdílení zkušeností a produktové testování. Co začalo jako platforma pro autentické recenze, se postupně vyvinulo v technologický startup Testuj.to. Ten dnes působí v devíti zemích a pomáhá značkám získat reálnou zpětnou vazbu od spotřebitelů.
Testuj.to se od klasického influencer marketingu odlišuje tím, že se zaměřuje na mikroinfluencery a běžné spotřebitele. Ti testují produkty, píší autentické recenze a pomáhají firmám získávat zpětnou vazbu. „UGC (user-generated content) je autentický obsah od lidí, kteří si produkt sami vyzkoušeli. To je jeho největší síla,“ vysvětluje zakladatelka Testuj.to.