BrandStories

Tři nejčastější případy, kdy majitelé firem hledají pomoc

Podporuje JPF

Sedmdesát procent firem aktuálně řeší generační obměnu. Netýká se to jen šéfů firem, ale celého managementu. „Často tam nástupníkům, kteří firmu přebírají, zůstane vedení, které mu jen předhazuje, že se znají s jeho rodiči třicet let a ať na ně nějaké inovace nezkouší,“ říká interim manažer a šéf JPF pro Moravu a slovenský trh Jan Kodytek. V jakých situacích se na ně majitelé obrací pro pomoc? Poslechněte si další díl podcastu BrandStories.

Epizody 28 epizod

Před dvěma lety přišla euforie z umělé inteligence. Proč většina firem selhává v jejím využití?

Dne 30. listopadu 2022 spatřila světlo světa první verze ChatGPT dostupná veřejnosti. Umělá inteligence od té doby nabírá na obrátkách a firmy řeší, jak ji z cool hračky přeměnit v něco, co dokážou v byznysu využít. Velká část z nich ale selhává. Proč a jak by se to dalo dělat lépe? O tom jsme mluvili s Ondřejem Vaňkem, Chief AI Officerem Adastry, která se zaměřuje na správu dat, ale také na nové technologie, jako je například internet věcí nebo umělá inteligence. Tu v různých metodách a technologiích u klientů aplikuje už zhruba 15 let.

Aktuální trend v reklamě? Budujte brand, říkají majitelé Serious Media

Dát o své firmě a produktech vědět je v dnešním přehlceném online světě čím dál tím těžší. Reklamy na nás útočí ze všech stran. Která z nich je ale dostatečně efektivní, aby přilákala nejvíce zákazníků? Spolumajitelé mediální agentury Serious Media Dominik Válka a Petr Lyčka mají jasno: ve chvíli, kdy si mohou lidé koupit produkt na několika e-shopech za podobnou cenu, půjdou k tomu, jehož brand jim přijde nejdůvěryhodnější a nejznámější.

Za doktorem do kapsy. Online medicína je na vzestupu a dokáže už velké věci

Jak se říká v Applu: „There’s an app for that,“ neboli na vše je už vymyšlená aplikace. A platí to i pro případ, kdy vám není zrovna dobře a měli byste navštívit lékaře. Proč radši nesáhnout do kapsy pro mobil a nevyřešit to rychle z pohodlí a bezpečí domova? Myslíme teď ale opravdového lékaře, ne doktora Googla, který v medicíně nemá zrovna dobrou pověst. Zdravotnická skupina EUC vyvíjí aplikaci, která má za cíl odstranit čekání před ordinací a neustálé přehazování mezi doktory.

Obaly na mobil jsou jako fast fashion: levné a trendy. Fixed jde proti proudu s udržitelnými obaly

Trh s příslušenstvím k mobilům a dalším chytrým zařízením připomíná fast fashion. Tedy rychle vyrobit za minimální náklady, přebytečné vyhodit a připravit se na novou sezónu. O ekologii a udržitelnosti nemůže být řeč. Česká společnost Fixed přesto věří, že i v tomto segmentu cesta k lepší budoucnosti existuje, a před několika týdny začala prodávat udržitelný obal, který je od těch neudržitelných k nepoznání. Víc o tom v novém díle podcastu BrandStories říká zakladatel Fixed Daniel Havner.

Brand Stories vizuál
V zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.
Ivana Karhanová

Ivana Karhanová • tvůrce podcastu BrandStories