zobrazit menu

CzechCrunch

Vstupenky

19. června

E-COMMERCE

Očima úspěšných

Co stojí za úspěchem největších hráčů české e-commerce? Jaké museli překonat překážky, co se naučili a kam oni i jejich firmy dnes směřují? V rámci rozhovorů jeden na jednoho vyzpovídáme nejvýznamnější osobnosti a zjistíme jejich tajnou ingredienci na úspěch.

Večer plný inspirace, příležitostí a nových poznatků od těch nejzkušenějších v oboru. Získejte hlubší vhled do jejich kariérních životů a jedinečnou příležitost se osobně zeptat na to, co vás zajímá.

Témata

Bývalý matador Alzy

Od ajťáka až po „šéfa” Alzy. To je Tomáš Havryluk, jeden z nejvlivnějších lidí působících v české e-commerce. V největším tuzemském e-shopu pracoval od roku 2007, posledních devět let jako místopředseda představenstva přímo pod zakladatelem firmy Alešem Zavoralem. Z firmy nakonec odešel v druhé polovině minulého roku.

Záchranář amerického Slevomatu

Dušan Šenkypl prodal společně s Janem Bártou ePojištění.cz za více než tři miliardy korun, pak vybudovali investiční skupinu Pale Fire Capital. Společně investovali miliardy korun do amerického Grouponu, ekvivalentu českého Slevomatu, stali se v něm největšími akcionáři a snaží se – také po vzoru Slevomatu – o jeho záchranu. Šenkypl od března tento proces řídí přímo z pozice ředitele.

U kormidla Alzy

Do Alzy se dostal Petr Bena přes inzerát, získal pozici, o kterou se neucházel a nyní působí jako místopředseda představenstva přímo pod zakladatelem Alešem Zavoralem. Před nástupem do největšího českého e-shopu strávil 23 let v americkém koncernu Procter & Gamble, v němž sedm let působil jako obchodní ředitel pro devět zemí střední Evropy.

Z Facebooku ke stamiliónům

Erika Eliášová podniká od roku 2013, kdy začala prodávat oblečení přes Facebook. Nyní má úspěšný e-shop ErikaFashion s ročním obratem přes 100 milionů korun a kolem 105 tisíc objednávek za rok. Na jejím TikToku, který sleduje přes 130 tisíc lidí, sdílí rady ohledně podnikání, osobního rozvoje a marketingu

ŘEČNÍCI

VSTUPENKY

Omezená kapacita pro 120 účastníků. Součástí je celý program, občerstvení i networking. Kde to bude probíhat?

KOUPIT VSTUPENKU

KDE TO BUDE?

OFFLINE

Spojka Events Karlín (Mapa)

CHCETE BÝT U TOHO?

KOUPIT VSTUPENKU
zavřít

Vstupenky

Omezená kapacita pro 120 účastníků. Součástí je kromě programu občerstvení i řízený networking.

KOUPIT VSTUPENKU