pf-event

říj16

Akce proběhla

Jak prodávat (na) vlastní triko

Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?

Akce proběhla

Pondělí 16. října 2023od 17:30

Spojka Events KarlínPernerova 697/35, 186 00 Praha 8-Karlín

O eventu

S našimi hosty se pobavíme například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probereme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se podělí známí čeští hráči na poli e-commerce, inspirujte se od těch nejlepších.

O čem si budeme povídat?
· Výhody a nevýhody. Co vůbec obnáší přímý prodej? Proč může dávat strategický smysl? A kdy se vyplatí v rámci prodejních kanálů zapojit i prostředníky?
· Jak začít a hledat potenciál. Vyplatí se začít rovnou prodejem na vlastní triko, nebo nejdřív otestovat vody přes partnery? Kde partnery hledat a kdy oslovit zástupce e-shopů, marketplaců, retailistů, či dalších? A jak následně účinnost prodeje vyhodnotit?
· Specifika a největší nástrahy růstu. Jak s přímým prodejem pracovat v kontextu budování značky, marketingových kampaní i zákaznické péče? Na jaké problémy narazili a s čím se museli známí čeští hráči popasovat?

Pro koho je event určený?
· Výrobce, kteří již své zboží online prodávají nebo o tom přemýšlejí.
· E-shopy s vlastními privátními značkami či s plány na jejich zalistování.
· Zástupce firem z oddělení produktu, marketingu či salesu, kteří mají na starosti a řeší přímý prodej nebo rozvoj privátních značek.

Co si odnesete?
· Přímé zkušenosti zástupců českých výrobců, pro něž je online hlavním prodejním kanálem s tržbami v desítkách až stovkách milionů korun.
· Inspiraci pro nastavení strategie a její správné implementace v rámci produktového, marketingového a obchodního rozvoje s potenciálem podpořit další růst.
· Odpovědi od spíkrů z osobních rozhovorů během networkingu, který se koná po skončení panelových diskusí a přednášek.

Přečtěte si související články:
· Začala se strojem z Lidlu, loni prodala oblečení za 130 milionů. Chrudimská Buga si zakládá na komunitě
· Trh e-commerce padá, malé a středí e-shopy ale rostou, hlásí Shoptet. Utržily 14 miliard
· Nejlepší obrana je útok. Že lidé šetří, cítí i výrobce müsli Mixit. A tak se jim rozhodl jít vstříc
· Nejlepší alkoholová investice? Absint, říká Žufánek. Možná jsme poslední generace, kdy je povolený

Zobrazit více

Skrýt

Moderátoři

Fotogalerie

Místo konání

Partneři

Akce proběhla

Pondělí 16. října 2023od 17:30

Spojka Events KarlínPernerova 697/35, 186 00 Praha 8-Karlín