people-firsttwitter-5

říj16

Pondělí 16. října v 17:30

Jak prodávat (na) vlastní triko

2023-10-16 17:30:00Europe/PragueJak prodávat (na) vlastní trikoDlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?Spojka Events Karlín

Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?

O eventu

S našimi hosty se pobavíme například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probereme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se podělí známí čeští hráči na poli e-commerce, inspirujte se od těch nejlepších.

Pro koho je event určený?
· Výrobce, kteří již své zboží online prodávají nebo o tom přemýšlejí.
· E-shopy s vlastními privátními značkami či s plány na jejich zalistování.
· Zástupce firem z oddělení produktu, marketingu či salesu, kteří mají na starosti a řeší přímý prodej nebo rozvoj privátních značek.

Co si odnesete?
· Přímé zkušenosti zástupců českých výrobců, pro něž je online hlavním prodejním kanálem s tržbami v desítkách až stovkách milionů korun.
· Inspiraci pro nastavení strategie a její správné implementace v rámci produktového, marketingového a obchodního rozvoje s potenciálem podpořit další růst.
· Odpovědi od spíkrů z osobních rozhovorů během networkingu, který se koná po skončení panelových diskusí a přednášek.

Zobrazit více

Skrýt

Moderátoři

Fotogalerie

Místo konání

Partneři

2023-10-16 17:30:00Europe/PragueJak prodávat (na) vlastní trikoDlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?Spojka Events Karlín