eb-talks-thumbnail

EB Talks

Ambasadoring jako neomezená sféra vlivu firmy. Jak na něj?

Na trhu přesyceném reklamou není překvapením, že člověk více než nastrčenému herci uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, takzvaného ambasadora, stojí maketingová zbraň s názvem ambasadoring.

Epizody 5 epizody

Jak vytvořit employer brandingovou strategii? Vybudovat si dobrou značku netrvá jen pár dní

Dobrá employer brandingová strategie nevzniká na zelené louce. Jak ale na ni? Jejími základními stavebními kameny jsou strategie firmy, očekávání pracovního trhu či cílové skupiny a možnosti, které může firma reálně nabídnout. Tyto tři klíčové věci pak musí employer manažer ladit do dokonalosti. Ideálně přímo s vedením, se kterým nastavuje rozpočet i realistická očekávání. O tom všem mluví šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař s Tomášem Hybešem v dalším díle podcastu EB Talks.

Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy

Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde – to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.

Employer branding se dá krásně vyčíslit. Nejsou to jen pojmy a dojmy

Co je hlavním cílem employer brandingu? Lepší firemní kultura, well-being zaměstnanců nebo lepší šance na získání talentů? „Konečný výsledek employer brandingu je vždycky zisk,“ vysvětluje v další díle EB Talks šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař. V novém podcastu z dílny CzechCrunche rozebírá s Tomášem Hybešem například i to, jak přenést employer branding do řeči čísel, protože těm management rozumí nejlépe.

Employer branding je tak trochu buzzword, ale pro rozvoj firmy je zásadní

Jaký je rozdíl mezi employer brandingem a HR marketingem? Například to, že ten první vám zajistí daleko lepší kandidáty do vaší firmy. O tom, co přesně si pod slovem employer branding představit a jak ho dělat, mluví v novém podcastu EB Talks Tomáš Hybeš se šéfem Employer Brandingu v České spořitelně Michalem Kosařem.

eb-talks-thumbnail
S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.
Tomáš Hybeš

Tomáš Hybeš • tvůrce podcastu EB Talks