eb-talks-thumbnail

EB Talks

Employer branding je tak trochu buzzword, ale pro rozvoj firmy je zásadní

Jaký je rozdíl mezi employer brandingem a HR marketingem? Například to, že ten první vám zajistí daleko lepší kandidáty do vaší firmy. O tom, co přesně si pod slovem employer branding představit a jak ho dělat, mluví v novém podcastu EB Talks Tomáš Hybeš se šéfem Employer Brandingu v České spořitelně Michalem Kosařem.

Epizody 3 epizody

Jak nejlépe cílit kampaň, ale nedělat průzkumy pro průzkumy

Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde – to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.

Employer branding se dá krásně vyčíslit. Nejsou to jen pojmy a dojmy

Co je hlavním cílem employer brandingu? Lepší firemní kultura, well-being zaměstnanců nebo lepší šance na získání talentů? „Konečný výsledek employer brandingu je vždycky zisk,“ vysvětluje v další díle EB Talks šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař. V novém podcastu z dílny CzechCrunche rozebírá s Tomášem Hybešem například i to, jak přenést employer branding do řeči čísel, protože těm management rozumí nejlépe.

eb-talks-thumbnail
S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.
Tomáš Hybeš

Tomáš Hybeš • tvůrce podcastu EB Talks