Prodali Ovečkárnu, teď sází na dlouhověkost. Chceme inspirovat a nebýt toxičtí, říkají Bernátkovi
Dlouhověkost je trend, který hýbe celým světem. Lidé stále více řeší své zdraví, chtějí žít déle a kvalitněji. Stejně to mají také Lucie a Martin Bernátkovi, kteří se tak po prodeji svého úspěšného e-shopu Ovečkárna příliš dlouho nerozmýšleli, do kterého nového byznysu se pustí. „Sami se snažíme hledat cesty, jak žít lépe, a chceme teď inspirovat další,“ říkají v prvním společném rozhovoru manželé a dlouholetí byznysoví parťáci a odhalují, jakou misi má jejich nový e-commerce projekt OlaOla.
Proč je podle nich svět dlouhověkosti toxický? Proč se nakonec rozhodli prodat Ovečkárnu? A proč je pro úspěch jejich projektů tak klíčová zákaznická péče? O tom všem hovoříme s Lucií a Martinem Bernátkovými v podcastu Money Maker, poslechněte si celý rozhovor!
Martin Bernátek bude jedním z hostů Longevity Revolution Festivalu. Otužování a chladová terapie, výživa, regenerace, ženský cyklus i longevity tech – zapojte se do workshopů i kulatých stolů s předními odborníky a vědci! Společně zjistíme, čemu se vyplatí věnovat pozornost a co je jen trend bez vědeckého fundamentu. Již 30. ledna v pražském Vnitroblocku. Vstupenky kupujte zde!