Šéf Novy o konci Voya a startu Oneplay: Radikální řez byl nutný. Překvapilo nás, že jsme to utajili
Streamovací služba Voyo představuje jeden z nejpozoruhodnějších byznysových příběhů posledních let: skupina PPF a televize Nova polozapomenutou značku nejprve nákladně restartovaly a udělaly z ní lovebrand, aby ji před pár týdny zavřely, respektive ji spojily s O2 TV do nové platformy Oneplay.
Mužem, který dohlížel jak na oživení Voya, tak na jeho řízený zánik a přeměnu do jiného projektu, je Daniel Grunt. Ten stojí už druhým rokem v čele Novy, předtím byl digitálním šéfem její mateřské skupiny. „Překvapilo mě, že informace o konci Voya nikde neunikla. Dělali jsme na tom přes dva roky,“ říká v premiérové epizodě nové řady podcastu Money Maker s podtitulem Leaders. Do ní si budeme zvát hlavně přední české manažery.
Daniel Grunt v rozhovoru popisuje, proč muselo Voyo skončit, jakou roli v tom (ne)hrál Petr Kellner, kde vidí budoucnost streamování, jak chce zlepšovat služby pro diváky, či to, že Nova roste, ačkoliv trh klesá.
Celý podcast si můžete pustit ve videu, přímo na YouTube nebo Spotify.