BrandStories

Lidé neřeší, jestli potraviny přivezeme za pár minut nebo hodinu, zajímá je cena, říká šéf Foodory

Podporuje Foodora

Trvalo to jen pár měsíců a Dáme jídlo se změnilo a obléklo značku Foodora. Pod ní se společnost Delivery Hero rozhodla sjednotit všech sedm evropských trhů, na kterých působí. „Znalost značky Foodora byla za čtyři měsíce zpět na úrovni, kterou Dáme jídlo budovalo deset let,“ říká Adam Kolesa, šéf české pobočky společnosti Foodora. Jeho firmě se zároveň podařilo nastartovat růst tržeb a prioritou je zlepšování zákaznické zkušenosti – z rozvozů jídel se tak stávají obchodní domy na kolečkách.

Epizody 27 epizod

Aktuální trend v reklamě? Budujte brand, říkají majitelé Serious Media

Dát o své firmě a produktech vědět je v dnešním přehlceném online světě čím dál tím těžší. Reklamy na nás útočí ze všech stran. Která z nich je ale dostatečně efektivní, aby přilákala nejvíce zákazníků? Spolumajitelé mediální agentury Serious Media Dominik Válka a Petr Lyčka mají jasno: ve chvíli, kdy si mohou lidé koupit produkt na několika e-shopech za podobnou cenu, půjdou k tomu, jehož brand jim přijde nejdůvěryhodnější a nejznámější.

Za doktorem do kapsy. Online medicína je na vzestupu a dokáže už velké věci

Jak se říká v Applu: „There’s an app for that,“ neboli na vše je už vymyšlená aplikace. A platí to i pro případ, kdy vám není zrovna dobře a měli byste navštívit lékaře. Proč radši nesáhnout do kapsy pro mobil a nevyřešit to rychle z pohodlí a bezpečí domova? Myslíme teď ale opravdového lékaře, ne doktora Googla, který v medicíně nemá zrovna dobrou pověst. Zdravotnická skupina EUC vyvíjí aplikaci, která má za cíl odstranit čekání před ordinací a neustálé přehazování mezi doktory.

Tři nejčastější případy, kdy majitelé firem hledají pomoc

Sedmdesát procent firem aktuálně řeší generační obměnu. Netýká se to jen šéfů firem, ale celého managementu. „Často tam nástupníkům, kteří firmu přebírají, zůstane vedení, které mu jen předhazuje, že se znají s jeho rodiči třicet let a ať na ně nějaké inovace nezkouší,“ říká interim manažer a šéf JPF pro Moravu a slovenský trh Jan Kodytek. V jakých situacích se na ně majitelé obrací pro pomoc? Poslechněte si další díl podcastu BrandStories.

Obaly na mobil jsou jako fast fashion: levné a trendy. Fixed jde proti proudu s udržitelnými obaly

Trh s příslušenstvím k mobilům a dalším chytrým zařízením připomíná fast fashion. Tedy rychle vyrobit za minimální náklady, přebytečné vyhodit a připravit se na novou sezónu. O ekologii a udržitelnosti nemůže být řeč. Česká společnost Fixed přesto věří, že i v tomto segmentu cesta k lepší budoucnosti existuje, a před několika týdny začala prodávat udržitelný obal, který je od těch neudržitelných k nepoznání. Víc o tom v novém díle podcastu BrandStories říká zakladatel Fixed Daniel Havner.

Brand Stories vizuál
V zákulisí zajímavých českých firem. Produkty, know-how a klíčoví lidé. Podcast vzniká ve spolupráci CC.cz a vybraných značek. Moderuje Ivana Karhanová.
Ivana Karhanová

Ivana Karhanová • tvůrce podcastu BrandStories