Snuggs

Snuggs

Proč jsme vybrali Snuggs?

Materiál stojí na postupech a technologiích, které vychází z výroby sportovního oblečení nebo vybavení do extrémních podmínek, třeba pro hasiče. Snuggs je ale využívá na tvorbu menstruačních kalhotek a přináší na trh dámské hygieny revoluci. Když odborníci z VŠCHT posuzovali životní cykly menstruačních produktů, vyšly tyto kalhotky jako třikrát šetrnější k životnímu prostředí než tampony a vložky.

Slyší na ně i zákaznice. Za tři roky na trhu jich má Snuggs přes 150 tisíc a rychle roste. V prvním roce tržby firmy dosáhly na pět milionů korun, o rok později na téměř 100 milionů a loni došlo k růstu na celkem 170 milionů korun. Postupně se její výrobky dostaly do e-shopů Pilulka.cz, Econea, Zoot, Rohlik.cz i Mall.cz, ale třeba i do sítě drogerií DM. Polovina prodejů přichází z Česka, druhá pak z celé Evropy, silný růst zaznamenává Snuggs například v Německu. V Berlíně má také vlastní tým.

Projektu, který se od kalhotek v poslední době rozšiřuje i do dalších vertikál – například o intimní mycí gely –, věří také investoři jako fond Nation 1 nebo Martin Rozhoň. Loni do Snuggs poslali 40 milionů korun, což je vůbec největší investice do menstruačních kalhotek v Evropě, celkem už firma získala 48 milionů korun.

Snuggs

Zakladatelé Tomáš ZahradníkLinda ŠejdováTomáš Zahradník a Linda Šejdová

snuggs.cz

Vize do budoucna

Chceme inspirovat a empatizovat společnost. Učit se být laskavý k sobě, k druhým a k planetě. S tímto přístupem a silou úspěchu můžeme změnit nejen dodavatelský řetězec, ale i to, jak značky přistupují ke svým zákazníkům, zaměstnancům a k řešení celospolečenských problémů. Snuggs mají 3,5krát nižší dopad na životní prostředí než tampony a vložky.