EVENT FEST 2025 nabídne rekordních 50 speakerů, 150 vystavovatelů a prodlouženou otevírací dobu
Šestý ročník největšího event marketingového festivalu se uskuteční 27. března 2025 v prostorách Křižíkových pavilonů a Výstaviště Praha.
EVENT FEST, největší event marketingový festival v České republice, bude mít letos rozšířenou výstavní plochu. Přidružená konference EVENT VISION představí čtrnáct zahraničních speakerů. Navštíví ji celkem 28 zástupců asociace BEIC (Business Event Industry Club) z 15 agentur a 15 různých zemí.
EVENT FEST běžně navštíví přes dva tisíce eventových a marketingových profesionálů. Každoročně propojuje stovky odborníků z řad agentur, venues, dodavatelských firem, ale i zástupců korporátních zadavatelů eventů s cílem představit eventové novinky, inovace, trendy a know-how.
„Vzhledem k vysokému zájmu ze strany vystavovatelů jsme se rozhodli letos uspořádat konferenci EVENT VISION v prostorách Nové Spirály, která se nachází hned vedle Křižíkových pavilonů, a tím akci rozšířit na nové místo. Tímto krokem zajistíme nejen větší komfort pro hosty, ale dáme prostor i novým vystavovatelům,“ říká Jakub Klimeš, ředitel EVENT FESTU.
Konference EVENT VISION
Mezinárodní konference EVENT VISION očekává přes 200 hostů, kteří mají v ceně vstupenky na konferenci také vstup na výstavu EVENT EXPO. EVENT VISION každoročně představuje přední české i zahraniční speakery a zaměřuje se na nejaktuálnější témata a problematiku event marketingu.
Hosté si budou moci poslechnout praktické příklady, tipy a case studies a získat tak know-how od profesionálů ve svém oboru. Stage design konference EVENT VISION bude vzhledem k prostoru zrekonstruované Nové Spirály velmi netradiční, v této podobě zde nebyl doposud realizován. Návštěvníci se mohou těšit také na umělecký vstup před zahájením.
Témata konference EVENT VISION:
- interní a klientské eventy
- brand experience
- technologie
- kreativita a design
Keynote speakeři:
- Fredrik Kolverud, Partner, Fieldwork (Norsko)
- Marie-Hélène Delage, Creative Director, Cirque du Soleil (Kalifornie)
- Veronica Vega, International Events Director, Acciona Cultura (Španělsko)
- Nataliia Chyzhova, CEO and Co-owner, Plombir Event Company (Ukrajina)
- Miloslav Tuček, Events and Production Hub, Česká spořitelna (Česká republika)
- Matúš Bielik, Head of Event, Leopard Production (Slovensko)
- Jana Zielinski, Founder and Director, Designblok (Česká republika)
- Niels Janssen, Founder, FX Agency (Nizozemí)
V rámci programu konference EVENT VISION se také uskuteční panelová diskuse za účasti členů BEIC – koalice nejinovativnějších a nejpodnikavějších světových společností v oblasti Brand Experience a Live Communication. Diskuse se zaměří na téma „Vliv AI na vývoj trendů v eventovém průmyslu“, kde budou zkoumány způsoby, jak umělá inteligence transformuje řízení eventů, zlepšuje zážitky účastníků a mění marketingové strategie.
Odborníci z různých zemí se podělí o své poznatky, reálné aplikace a pohledy na budoucnost eventů poháněných AI, přičemž se budou věnovat jak příležitostem, tak i etickým otázkám v tomto dynamicky se vyvíjejícím prostředí. Konferenci EVENT VISION navštíví celkem 28 zástupců asociace BEIC z 15 agentur a 15 různých zemí.
Více informací o programu, video pozvánky a anotace k přednáškám najdete na webu akce. „Rádi přicházíme s novými nápady a věřím, že návštěvníkům přineseme opravdový zážitek, velkou dávku inspirace, praktické rady a tipy, které mohou využít ve své práci,“ komentuje Jakub Klimeš.
EVENT EXPO
Na EVENT EXPO se prezentuje více než 150 vystavovatelů či firem z různých eventových oborů. Historicky největší plocha EVENT FESTU, až 6 300 m², nabídne návštěvníkům nejen vnitřní, ale i outdoor expozice, venkovní food zone a vnitřní relax & networking zone. EVENT EXPO poskytne opět bohatý doprovodný program, který mohou hosté navštívit v rámci vstupenky zdarma.
Novinkou letošního ročníku je mimo jiné otevírací doba festivalu, která se prodlužuje do 18:30 hodin. EVENT FEST dbá na udržitelnost, a proto dává příležitost většímu zviditelnění vystavovatelům, kteří se k tomuto tématu hlásí, a to formou udržitelné známky. Tu návštěvníci naleznou v seznamu vystavovatelů v aplikaci společně s anotací, v čem je vystavovatel udržitelný. Aplikace Eventee nabídne účastníkům funkci networkingu, která jim umožní domlouvat si schůzky již 14 dní před akcí nebo přímo na místě.
„Vzhledem k dynamickému růstu EVENT FESTU a rostoucímu počtu vystavovatelů jsme se rozhodli prodloužit otevírací dobu na 8:30–18:00 hodin. Tímto krokem zajistíme návštěvníkům konference EVENT VISION možnost navštívit EVENT EXPO po jejím skončení, návštěvníkům EVENT EXPO větší prostor pro schůzky a věřím, že tuto změnu ocení i návštěvníci, kteří mají např. dopoledne důležitá jednání a nemohou strávit na EVENT FESTU celý den,“ doplňuje Jakub Klimeš.
Doprovodný program EVENT EXPO:
- Expo stage show: umělecká, hudební a programová vystoupení
- Workshop room: case studies, praktické tipy a rady
- Event talks room: přednášky a panelové diskuze zaměřené na aktuální event marketingová témata
- Event talks podcast: podcasty s event marketingovými tématy nahrávané přímo na Event Festu
- Experience zone: interaktivní zóna plná inspirace, zábavy a technologií
- Creative battles: kreativní duely umělců, tvůrců a hudebníků
- Soutěž o teambuilding: možnost vyhrát firemní teambuilding až pro 40 osob, včetně zajištění nealko nápojů a občerstvení ve Futurento (pravidla soutěže oznámíme již brzy na našich sítích a webu)
Vstupenky
Čtenáři CzechCrunche mohou využít 10 % slevu na nákup libovolné vstupenky s kódem EF-MP-CC-10.
Jednotlivé a zvýhodněné kombinované vstupenky si můžete pořídit na webu akce.
Partneři:
Oficiálním partnerem akce je Výstaviště Praha – Nejlepší akce jsou Na Výstavišti.
Hlavní partneři:
Máj – House of Fun, Creative Dreamers, Futurento, Event Arena, VT projekt, Dark Kitchen, Česká eventová asociace, Quick Space.
Více informací:
Webové stránky: www.eventfest.cz
Facebook: https://www.facebook.com/eventFestPraha/
Instagram: https://www.instagram.com/eventfestpraha
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC0ZHiMPybX1h-QJi8DS696g
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/eventfest