Jaké nástroje používají firmy pro řešení hybridních kanceláří? Využijete je na home office i v zasedačce
Firmy vylepšují své hybridní workflow. Roste zájem o počítače vybavené kvalitní webkamerou nebo sluchátka s potlačením okolního hluku.
Během posledních dvou let se výrazně urychlil posun řady oborů a oblastí všedního života směrem k větší digitalizaci. Firmy, služby či administrativa rychle přešly do fáze, kdy daleko výrazněji využívají možnosti softwarových řešení a online nástrojů. V řadě oborů se kombinace prezenčního a vzdáleného způsobu práce stala prakticky novým standardem. Zaměstnavatelé se dnes více zaměřují na budování multimediálního pracovního prostředí, umožňujícího spolupráci a řízení projektů v hybridním režimu. Jaké nástroje k tomu používají?
Češi stráví zhruba 35 let svého života v práci. V současné době vzdálené práce a online pracovních schůzek je tak zajímavé, jak málo pozornosti věnujeme technickému vybavení pro efektivní komunikaci a virtuální týmovou práci. Postupně se to však mění. Zaměstnavatelé i zaměstnanci zjišťují, že znakem profesionality už není v tomto ohledu pouze obsah, ale také forma. Správná technika pro online meetingy se tak stává srovnatelně důležitá jako pracovní telefon či laptop.
Stačí jen chtít
Vylepšit hybridní workflow na pracovišti je přitom jednoduché. Stačí vybavit kancelář novými webkamerami, nebo nabídnout zaměstnancům jako benefit pro práci z domova sluchátka s mikrofonem. Na trhu je dnes řada profesionálních, specializovaných firem, které nabízejí řešení pro digitální řízení projektů přesně na míru potřeb klientů.
Mezi specialisty chytrých řešení se řadí také Smarty.cz. V rámci divize Smarty pro firmy poskytuje kromě řady dalších služeb také nabídku a kompletní návrh a instalaci produktů pro efektivní řízení online schůzek i hybridních kanceláří na míru.
„Často teď zařizujeme konferenční místnosti, které musí být schopny odbavit firemní meeting za situace, kdy je půlka týmu online a půlka sedí doma u notebooku,“ říká Radek Jonák, šéf B2B divize Smarty.cz. „Zároveň roste zájem o počítače vybavené kvalitní webkamerou nebo sluchátka s potlačením okolního hluku. Samozřejmostí je pak zajištění personalizovaného financování nákupů a služeb,“ dodává.
Specializované oddělení pro firmy
B2B divize Smarty.cz je zaměřena na komplexní řešení zákazníkova požadavku v oblasti ICT. Klientům poskytuje řešení od výběru vhodného hardwaru a jeho rychlého dodání do 60 minut v Praze nebo během dalšího pracovního dne kdekoliv po Česku. Pro konkrétní konferenční prostor nebo kancelář nabídne Smarty.cz podle stanovených požadavků například vhodné řešení s portfoliem produktů renomované značky Logitech. To může zahrnovat např. zařízení Logitech Rally Bar s video kamerou o rozlišení 4K, mikrofony a reproduktory v jednom.
Trpět ale nemusí ani zaměstnanci na home office. Logi Dock je synonymem kvalitního videohovoru z domova. Jediným dotykem zařízení se můžete připojit k hovoru, nastavit hlasitost, vypnout či zapnout kameru, mikrofon nebo (de)aktivovat ztlumení zvuku. Logi Dock disponuje až šesti mikrofony, které zachycují váš hlas a pokročilé algoritmy potlačují okolní šum. Zařízení navíc úspěšně eliminuje nepořádek na stole, jelikož nabízí možnost připojení až pěti periferních zařízení prostřednictvím USB a dvou monitorů.
Potřebujete vést schůzku offline i online zároveň? Skvělou věcí pro takové účely je zařízení Logitech Scribe – kamera, která snímá plochu fyzické bílé tabule v místnosti a převádí její obraz přes video aplikace jako Zoom nebo Microsoft Teams. Pro individuální hovory pak nabízí Smarty.cz kameru Logitech BRIO Ultra HD, která disponuje inovativními technologiemi jako automatické ostření nebo 5x zoom. Zjistěte, jak z vaší multimediální kanceláře dostat maximum.