100 e-shopů

100 e-shopů

100 největších
e-shopů v Česku

Powered by Authentica Fulfillment

Hlavní partner

Tito hráči mají pod palcem, co nakupujete online

V počtu e-shopů na jednoho obyvatele patří Česko mezi evropské premianty. Kdo ale scéně opravdu kraluje? Už podruhé jsme se společností BizMachine odhadli, kolik zboží jednotlivé firmy na internetu prodávají. Žebříček Top 100 e-shopů ukazuje, kdo z nich má největší tržby – čistě v Česku, nikoliv mezinárodně. Sledujeme přitom domácí, zahraniční i tradičně „kamenné“ obchodníky. Výsledky jsou rozdělené do bloků dle úrovně tržeb, filtrovat v seznamu můžete také podle hlavních kategorií, v nichž působí. Více informací k metodologii najdete zde.

Podívejte se, jak dopadl žebříček v roce 2023.

Pořadí Název Velikost Kategorie

nad 500 mil. Kč

pod 500 mil. Kč

Jak žebříček vznikl?

CzechCrunch ve spolupráci se společností BizMachine analyzoval stovky obchodníků působících v Česku s cílem přinést bližší vhled do celého e-commerce trhu. Podívali jsme se na účetní závěrky a další veřejně přístupné či medializované informace. Započítali jsme například návštěvnost webů, jejich pozice ve vyhledávačích, počty recenzí produktů a další ukazatele. Všechna data poodhalují možnou velikost tržeb.

Výběr e-shopů jsme také konzultovali s APEK, Heurekou i odborníky, kteří mají do e-commerce trhu detailní vhled. Na základě expertní metodiky a získaných informací vzniklo finální pořadí stovky největších internetových prodejců u nás. Žebříček je expertním a kvalifikovaným odhadem a měl by být brán informativně. Firmy často přesné statistiky a data nekomunikují či nekomentují, oproti reálnému stavu tak může dojít k odchylkám.

Datum publikace: 18. 6. 2024

Hlavní partner

Článek

http://Jiří%20Šmejc%20z%20PPF%20ho%20vyslal%20na%20misi%20do%20Heureky.%20Mým%20úkolem%20není%20připravit%20ji%20na%20prodej,%20říká%20Chmelař

Jiří Šmejc z PPF ho vyslal na misi do Heureky. Mým úkolem není připravit ji na prodej, říká Chmelař

Přečíst článek

Článek

http://Mít%20e-shop%20je%20těžká%20disciplína.%20Češi%20se%20zdráhali%20outsourcovat%20část%20povinností,%20to%20se%20ale%20mění

Mít e-shop je těžká disciplína. Češi se zdráhali outsourcovat část povinností, to se ale mění

Přečíst článek

Fakta

185 miliard korun

Objem prodaného zboží online v Česku za rok 2023.

Fakta

- 6 procent

Loni meziročně e-commerce trh klesl podruhé v řadě.

Fakta

49 900

Počet e-shopů v Česku v roce 2023.

Fakta

2 miliony korun

Průměrné roční tržby českého e-shopu.

CC+

Exkluzivní výhody, eventy a extra obsah. Naším cílem je spojit, podporovat a rozvíjet příští generaci podnikatelů.