Diskuze: Mall byla lekce, minulost neřešíme. V Česku chceme být jednička, říká šéf Allegra. Na tržišti by uvítali i Alzu

Zpět na článek

Diskuze (4)

Anonym

Zákazník ako prvé vidí UI, či už webu alebo appiek, to ako sa mu tam orientuje, či dokáže rychlo nájsť, čo hľadá, aký je nákupný flow a v tom sú na tom neskutočne zúfalo, čo vzbudzuje obrovskú nedôveru. Keď firma nevie dať do poriadku to, čo je user-facing, tak ako môžem mať dôveru, že v pozadí nie je ešte väčší chaos? Ja proste nevidím rozdiel allegro a alliexpress a neobjednám si už len preto, že si nemôžem byť istá tým, čo objednávam.
Allegro fakt nepochopilo jednu věc. Češi jsou zvyklí na přímý prodej (veškerá útrata jde rovnou prodejci, reklamace se řeší rovnou s prodejcem, je to určitá čest a jistota). Zároveň jsme citliví na kvalitu popisu. Na Allegru se opravdu nedá nakupovat, kdy je všechno strojově přeloženo z polštiny do češtiny přes angličtinu a ještě k tomu je omezený výběr dopravy a zároveň zboží je často dražší než jinde, polští prodejci už dávno nejsou levní.
A kolik tech unikatnich produktu na allegru je? Rozhovor trochu usmevny. Jak kdyby odpovidal namotivovany chatgpt. Je zjevne, ze stale nechapou, ze CZ (potazmo SK) nestoji o spatne prelozeny aliexpress s polskou fakturou v zlotych, prisernou zakaznickou podporou, dodaci lhutou jak pred 20 lety a mnohdy nejistotou, zda kupujete fake. Navic to rozhrani. Objednani myslenkou, doruceni teleportem. Tady jednickou nikdy nebudou.
Ambice pěkné, ale na inovativní společnost mají opravdu už dlouhé roky příšerné UI. Jak vidím ten layout chce se mi brečet, žádná optimalizace, ani na PC to není přehledné. Strojově přeložené texty které nedávají smysl, mnohdy si člověk není jistý co vlastně kupuje. Možnosti filtrování jsou děs. Zabili dvě značky, z toho jedna byla opravdu unikátní. Naštěstí jde zboží poměrně jednoduše vrátit. Poměrně propagandistický článek plný superlativ.