Ikonický model se slavným logem NASA. Casio představilo limitovanou edici hodinek pro vesmírné fajnšmekry

Jiří SvobodaJiří Svoboda

casio-nasa

Foto: Casio/CzechCrunch

NASA a Casio připravili limitovanou edici hodinek pro vesmírné fanoušky

0Zobrazit komentáře

Hodinky byly vždy tak trochu statusovou záležitostí. A co jiného než hodinky s ikonickým motivem NASA vyjadřuje status vesmírného nadšence? Právě pro ně vytvořila firma Casio limitovanou edici hodinek G-Shock DW5600 se slavnou variantou loga vesmírné agentury, které se navíc letos opět vrátí na scénu.

Celým hodinkám za prodejní cenu 130 dolarů (zhruba 3 200 korun) dominuje bílá barva. Doplňují je detaily jako americká vlajka na řemínku nebo kompletně vypsaný název NASA, tedy National Aeronautics and Space Administration. Po zapnutí typicky zeleného podsvícení se navíc na displeji objeví načervenalá silueta Měsíce, přičemž stejná je vygravírovaná i na zadní straně ciferníku.

Jak uvedl magazín Hodinkee, podstatné jsou i detaily, které vidět nelze. Protože NASA zakazuje, aby předměty s jeho logy připomínaly oficiální podporu nebo schválení, na přední straně hodinek není vidět logo Casio a značka série G-Shock je na bílém podkladu takřka nepatrná.

nasa-watch1

Foto: Casio

Speciální edici hodinek Casio dominuje červené logo NASA

Logo, které celým hodinkám dominuje, jsou křiklavě červená písmena NASA, a to ve variantě, které se v kuloárech vesmírných nadšenců přezdívá červ. Původně tuto variantu agentura používala v letech 1975 až 1992, hlavně na speciální příležitosti spojené s významnými lety.

Nově se ale logo letos objeví opět v akci na raketě Falcon 9 společnosti SpaceX. Ta totiž koncem května poprvé od vyřazení raketoplánů vynese z americké půdy na oběžnou dráhu astronauty (od roku 2011 létají američtí astronauti na ruských Sojuzech startujících z Kazachstánu). I proto získávají limitované hodinky od Casio na dalším významu.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

Kromě designu disponují hodinky klasickými funkcemi, tedy vedle toho, že zobrazují čas a datum, tak mají i kalendář, stopky, budík a voděodolnost do 200 metrů. První dávku limitované edice firma bohužel bleskově vyprodala, ale další by se měla objevit již brzo. K dostání budou na e-shopu Casio.

nasa-watch3

Foto: Casio

Podsvícení odhalí siluentu Měsíce

nasa-watch2

Foto: Casio

Hodinky se prodávají i v tematickém balení

Prohlížeč od Seznamu používá už 1,5 milionu lidí. V mobilní aplikaci nově nabídne tmavý režim

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

seznam-dark

Foto: Seznam

Prohlížeč od Seznamu se přebarvil do tmavých barev

0Zobrazit komentáře

Jak jsou lidé v posledních týdnech především zavření doma, tráví na internetu ještě více času. Pociťuje to i tuzemská internetová jednička Seznam.cz, a to nejen na číslech návštěvnosti, ale také ve svém prohlížeči. Ten Seznam buduje vcelku nenápadně, ale hlásí, že ho má na všech platformách už více než 1,5 milionu unikátních uživatelů.

Seznam Prohlížeč funguje také na počítačích, ale i u něj je vidět trend, kdy se velká část aktivity uživatelů přesouvá do mobilů. Jen v loňském roce si ho do mobilu stáhlo 1,2 milionu lidí a Seznam uvádí, že za první kvartál tohoto roku zaregistroval přes 360 tisíc nových instalací.

„Seznam Prohlížeč má na všech platformách už více než 1 500 000 unikátních uživatelů, přičemž výrazný nárůst zaznamenal zejména v posledních týdnech,“ uvedl Seznam.

seznam-prohlizec2

Foto: Seznam

Prohlížeč od Seznamu je dostupný i pro desktop

Naposledy se koncem roku chlubil tím, že měsíčně ho využívá 1,3 milionu unikátních uživatelů, takže se potvrzuje trend kontinuálního růstu. A zatímco v prosinci přišel velký update celé aplikace, teď přichází menší novinka, která však mnoho uživatelů také jistě potěší.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

solarni-panel

Přečtěte si takéVelká rána pro solární byznys. V úpadku je pionýr oboruVelká rána pro byznys se soláry na střechách domů. V úpadku je pionýr oboru s miliardovými tržbami

Také seznamácký prohlížeč naskakuje na vlnu tmavých režimů a umožňuje svým mobilním uživatelům přepnout rozhraní aplikace do tmavých barev. „Tmavý vzhled jsme vytvořili na přání našich uživatelů. Dali jsme si práci s kontrastem barev, abychom vyhověli standardům o přístupnosti a zároveň zachovali vizuální identitu Seznamu i v této pozměněné barevné paletě,“ říká Adam Raška, produktový manažer Seznam.cz.

Zajímavostí je, že uživatelé prohlížeče od Seznamu budou moct v tmavém vzhledu navštěvovat i domovskou stránku. „Jedná se zatím o exkluzivní možnost pro ty, kdo k brouzdání na internetu využívají v mobilech náš Prohlížeč. Do budoucna však bude tmavý režim naší domovské stránky podporovaný i v jiných prohlížečích,“ doplňuje Raška.