Ikonický model se slavným logem NASA. Casio představilo limitovanou edici hodinek pro vesmírné fajnšmekry
Hodinky byly vždy tak trochu statusovou záležitostí. A co jiného než hodinky s ikonickým motivem NASA vyjadřuje status vesmírného nadšence? Právě pro ně vytvořila firma Casio limitovanou edici hodinek G-Shock DW5600 se slavnou variantou loga vesmírné agentury, které se navíc letos opět vrátí na scénu.
Celým hodinkám za prodejní cenu 130 dolarů (zhruba 3 200 korun) dominuje bílá barva. Doplňují je detaily jako americká vlajka na řemínku nebo kompletně vypsaný název NASA, tedy National Aeronautics and Space Administration. Po zapnutí typicky zeleného podsvícení se navíc na displeji objeví načervenalá silueta Měsíce, přičemž stejná je vygravírovaná i na zadní straně ciferníku.
Jak uvedl magazín Hodinkee, podstatné jsou i detaily, které vidět nelze. Protože NASA zakazuje, aby předměty s jeho logy připomínaly oficiální podporu nebo schválení, na přední straně hodinek není vidět logo Casio a značka série G-Shock je na bílém podkladu takřka nepatrná.
Logo, které celým hodinkám dominuje, jsou křiklavě červená písmena NASA, a to ve variantě, které se v kuloárech vesmírných nadšenců přezdívá červ. Původně tuto variantu agentura používala v letech 1975 až 1992, hlavně na speciální příležitosti spojené s významnými lety.
Nově se ale logo letos objeví opět v akci na raketě Falcon 9 společnosti SpaceX. Ta totiž koncem května poprvé od vyřazení raketoplánů vynese z americké půdy na oběžnou dráhu astronauty (od roku 2011 létají američtí astronauti na ruských Sojuzech startujících z Kazachstánu). I proto získávají limitované hodinky od Casio na dalším významu.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsKromě designu disponují hodinky klasickými funkcemi, tedy vedle toho, že zobrazují čas a datum, tak mají i kalendář, stopky, budík a voděodolnost do 200 metrů. První dávku limitované edice firma bohužel bleskově vyprodala, ale další by se měla objevit již brzo. K dostání budou na e-shopu Casio.