Twitter porazil Facebook a Amazon a začne streamovat živé sportovní přenosy
Toto je velká výhra pro v poslední době tápající Twitter. Tato sociální síť, kterou jako CEO už několik měsíců řídí známá internetová osobnost Jack Dorsey, je totiž stále častěji kritizovaná za to, že se ji nedaří posouvat kupředu.
A to jednak kvůli v podstatě stále neexistujícímu byznys modelu a jednak díky stagnujícímu počtu aktivních uživatelů, který se pohybuje okolo 320 milionů.
Nyní se však Twitteru podařil velmi důležitý kousek, který částečně dost možná rozhodne o jeho dalším směřování. Společnost totiž právě získala vysílací práva na 10 zápasů amerického fotbalu NFL (Thursday Night Football) a v souboji porazila například Facebook nebo Amazon, kteří se o práva rovněž ucházely a co víc, údajně za ně dokonce nabízely i vyšší částky.
Zatímco Twitter přišel s nabídkou okolo 10 milionů dolarů, jeho konkurence, jak informuje portál TechCrunch, nabízela až 15 milionů dolarů. Vedení NFL se ale nakonec rozhodlo právě pro Twitter, jelikož právě tato sociální síť je pro tento druh obsahu údajně jako dělaná a má šanci ho ideálně rozvíjet.
This fall Thursday Night Football will be streamed live @twitter so fans will see more of this. https://t.co/s6tbr9FjvY
— Roger Goodell (@nflcommish) 5. dubna 2016