Google nenápadně implementuje nový typ reklam, které se zobrazí přímo v Google Maps

googlemapsweb
0Zobrazit komentáře

Dominantní vyhledávač, který na trhu působí již takřka 18 let, je dá se říci mistrem v integraci reklam do svých, jinak neplacených, služeb. Ať už je to jádro jeho businessu – výsledky vyhledávání, vlastní sociální síť Google Plus nebo například partnerství a přímá spolupráce s Uberem na propojení jízd s navigací.

Teď přichází na řadu další příjmy v podobě chytře „ukrytých“ reklam v navigační aplikaci Google Maps, které se zobrazí mezi výsledky vyhledávání, většinou lokálních, podniků a služeb. Na mapě jako takové jsou pak takové výsledky označeny mezi červenými fialovou barvou a zároveň si stále drží podobný vzhled, jako běžné piny vyhledávaných míst.

b

Přečtěte si takéMicrosoft za 8,4 miliardy prodává Foxconnu divizi klasických telefonů NokiaMicrosoft za 8,4 miliardy prodává Foxconnu divizi klasických telefonů Nokia

Výsledky tak budou razantně ovlivněny mnoha faktory a jedním z nich bude i historie vlastního vyhledávání a cílená reklama, kterou díky nekonečnému množství dat a propojení na další služby, umí Google realizovat dokonale. Zadavatelé reklamy pak mohou v Google Adwords vidět přesnější možnosti nastavení, stejně jako přesnou cenu za jedno zobrazení nebo proklik – vše rozděleno na desktopové a mobilní statistiky.

googlemapsmob

Rozvozová služba Kosik.cz míří mimo Prahu a nabídne rozvoz již za 3 hodiny od objednání

kosikweb
0Zobrazit komentáře

Zatímco všechny hlavní konkurenční služby, které se soustředí na rozvoz potravin až do domu, jako Kolonial.cz spadající pod finanční skupinu Rockaway nebo Rohlik.cz Tomáše Čupra, už před spoustou měsíců expandovaly mimo Prahu, Kosik.cz si s tím dal mírně na čas. Nyní je ovšem možné objednávat například i v Teplicích, Ústí nad Labem, Liberci nebo třeba Plzni.

Košík si od toho slibuje potencionální dosah až na 900 tisíc nových zákazníků a chce si ukousnout svůj díl z koláče, na již tak plném trhu. Souběžně s tím navíc vypouští rychlejší formu přepravy, která umožní doručení za 3 hodiny od objednávky. Tím se přibližuje ke konkurečnímu Rohlíku, který nabízí dopravu již do 90 minut a pohrává si s myšlenou jejího zrychlení na pouhých 60 minut.

Screen Shot 2015-08-21 at 12.40.08

Přečtěte si takéRozvozce potravin Kolonial.cz expanduje mimo Prahu a rozšiřuje sortimentRozvozce potravin Kolonial.cz expanduje mimo Prahu a rozšiřuje sortiment

Ředitel Kosik.cz, Jakub Šulta, dodává:

„Rozvoz v nových městech je pro nás výzvou, na kterou jsme se těšili. Věřím, že naše sklady i zaměstnanci jsou výborně připraveni. Doufáme, že expanze bude úspěšná a budeme moci v budoucnu potěšit domácnosti také v dalších regionech. Do půl roku bychom se rádi dostali až do Brna.“

kosikrozvoz copy

V červnu na expanzi do dalších měst naváže i Hradec Králové, Pardubice, Mladá Boleslav, Kolín nebo Kutná Hora.