Český startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do Polska

Filip HouskaFilip Houska

GoOutcz_Vojta_Otevrel_a_Vojta_KnyttlInsider

Foto: GoOut

Zakladatelé GoOutu Vojtěch Otevřel a Vojtěch Knyttl

0Zobrazit komentáře

Česká platforma GoOut zabývající se přehledem nejrůznějších kulturních akcí a navazujícím prodejem vstupenek má nepochybně ambice prorazit i na jiných trzích, než jen na tom tuzemském. Český startup pod vedením Vojtěcha Otevřela a Vojtěcha Knyttla nyní tyto plány naplňuje a rozšiřuje portfolio o zem, která by měla nastartovat evropskou expanzi.

Portál, který se doposud specializoval na kulturní události v okolí Prahy, Brna, Ostravy a Plzně a denně nabízel takřka 3 tisíce různých vstupenek, vstupuje na mnohem větší trh. Tím je Polsko, kde budou pokryty zejména města jako Varšava, Krakov, Poznaň nebo Vratislav. Právě takové rozšíření by mělo zapříčinit příliv nových partnerů (pořadatelů), kteří by měli možnost nabízet své akce znatelně širšímu publiku. Díky své velikosti má navíc Polsko potenciál překonat prodeje oproti Česku.

fbdatacenters_3

Přečtěte si takéFacebook vybudoval samochladicí datová centra v blízkosti Severního polárního kruhuFacebook vybudoval samochladicí datová centra v blízkosti Severního polárního kruhu

Startup, do něhož mimo jiné investovaly skupiny jako Miton a Enern, které stály například za finanční injekcí do projektů Heureka.cz, Damejidlo.cz a Slevomat, se tedy začíná postupně prosazovat i do dalších evropských zemí, ve kterých nepochybně vidí budoucnost. I když se podle slov spoluzakladatele Knyttla chtějí soustředit především na úspěšný a plynulý rozjezd v Polsku, kde operují z kanceláří ve Varšavě, přemýšlejí o brzkém rozšíření do dalších, západních zemí.

goout

Soustředěnost se klade i na mobilní aplikaci, která je aktuálně ve fázi testování. Ta by měla nejen zjednodušovat výběr událostí a nákup vstupenek, ale také umožnit sledování plánovaných akcí vybraných umělců nebo míst. Aplikace by se měla stát důležitým produktem, se kterým by se uživatelská návštěvnost, jež se měsíčně pohybuje okolo jednoho milionu, měla zvýšit.

Bonami.cz od Mitonu míří do Rumunska

Michal PtáčekMichal Ptáček

bonami
0Zobrazit komentáře

Internetový obchod s nábytkem a doplňky Bonami.cz, za kterým stojí česká investiční společnost Miton, míří na další zahraniční trh. A to konkrétně do Rumunska, které se tak zařadí po bok Slovenska, Polska a samozřejmě České republiky, kde tento projekt už téměř čtvrtým rokem působí.

Stejně jako v případě Slovenska a Polska, bude i Bonami v Polsku obsluhovat pražský tým, s tím, že logistika bude kombinací pražského skladu a lokálních dopravců.

„Od Rumunska máme podobná očekávání jako od Slovenska. Tam jsme začínali se 40 tisíci předregistrovanými zákazníky, v Rumunsku jsme přesáhli 100 tisíc registrací. I když místní internetový trh není tolik rozvinutý, má ohromný potenciál jak kvůli počtu obyvatel a rychlosti růstu, tak kvůli tomu, že si místní zákazníci potrpí na značkové zboží,” říká CEO Bonami David Šiška.

spacexmars18

Přečtěte si takéElon Musk představil vizi chystané rakety k cestě na Mars, která by tu mohla být již do 6 letElon Musk představil vizi chystané rakety k cestě na Mars, která by tu mohla být již do 6 let

Co se čísel týče, Bonami loni utržilo 260 mil. Kč. Letos pak projekt plánuje překonat obrat půl miliardy Kč. Slovensko, na které Bonami zamířilo před rokem, se pak na celkových číslech podílí zhruba jednou třetinou.