Google nakonec Twitter nekoupí

redakceredakce

dorey
0Zobrazit komentáře

Bude tomu pár týdnů, co jsme vás informovali o plánované akvizici, která by se v případě uskutečnění zcela s přehledem zařadila mezi nejvýznamnější internetové obchody všech dob. A to konkrétně plán Googlu odkoupit skomírající sociální síť Twitter, které se i přes to, že před časem s velkými nadějemi obsadila do pozice svého CEO, podnikatele Jacka Dorseyho, finančně vůbec nedaří a stagnuje.

Na tuto zprávu zareagoval i trh, když hodnota Twitteru, který měsíčně využívá okolo 320 milionů uživatelů, vystřelila o 20 procent, s tím, že nabídka na celkový odkup se pak měla pohybovat okolo 20 – 30 miliard dolarů.

newmacsoycandle

Přečtěte si takéTato svíčka za 24 dolarů imituje vůni nově rozbaleného MacuTato svíčka za 24 dolarů imituje vůni nově rozbaleného Macu

Uplynulo ale pár týdnů a situace je, jak už to v internetových vodách bývá, úplně jiná. Google, respektive mateřská společnost Alphabet, se totiž jak exklusivně informuje technologický blog Re/code nechala slyšet, že momentálně nemá v plánu podat oficiální nabídku na koupi Twitteru, na což okamžitě zareagoval i trh.

screen-shot-2016-10-05-at-4-16-52-pm

Do karet Twitteru momentálně nenahrává ani fakt, že několik dalších vážných zájemců včetně společnosti Disney rovněž oznámilo, že o sociální síť nemají zájem. Jediným velkým a žhavým kandidátem tak momentálně zřejmě zůstavá společnost Salesforce v čele se svým CEO, Marcem Benioffem.

foto: jdlasica/Flickr

Avast oficiálně dokončil akvizici původně brněnského AVG a představil novou identitu

avast
0Zobrazit komentáře

Na začátku července jsme informovali o tom, že se jedna z největších antivirových společností na světě, konkrétně český Avast, rozhodla k nákupu své původně taktéž české konkurence AVG Technologies, za kterou zaplatila takřka 1,3 miliardy dolarů, tedy přes 31,2 miliard korun. Přesněji 1,4 miliard, jelikož bylo součástí i splacení dluhu ve výši 100 milionů dolarů.

mahr-2

Přečtěte si takéZakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchouZ Prahy do Mikulova a na zelenou. Zakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchou

V pátek minulý týden pak byla transakce oficiálně schválena a dokončena a spojením se překlopila hranice aktivních uživatelů obou antivirů přes číslovku 400 milionů. Souběžně s tímto krokem se zároveň na webu, sociálních sítích a všech materiálech „nenápadně“ objevila i nová podoba vizuální identity, kterou Avast dosud využíval. V logotypu se objevil nový typ písma a logo jako takové dostalo jasnější a čistší základ. Se změnou přišla i grafická obměna produktové řady.

marek_rosa_2-e1474918451832

Přečtěte si takéKam se za rok posunul projekt umělé inteligence vývojáře Marka Rosy, do kterého sám investoval 250 milionů?Kam se za rok posunul projekt umělé inteligence vývojáře Marka Rosy, do kterého sám investoval 250 milionů?

Autorem grafických změn je brandigová agentura Siegel+Gale ze San Francisca, se kterou Avast spolupracoval i v minulosti. Akvizicí jako takovou pak spojení Avastu a AVG dosáhne na takřka 22,6% podílu na trhu a zaměření by se mělo soustředit především na rozvoj služeb pro mobilní zařízení.

avastlogoc
avastbox