Do brněnského startupu Kiwi.com míří na pozici marketingového ředitele posila z American Airlines

Filip HouskaFilip Houska

0Zobrazit komentáře

Český letenkový startup Kiwi.com, který uživatelům umožňuje vyhledávat levné kombinace letenek, opět potvrdil, že co se ambicí týče, může se měřit s těmi nejlepšími. Tentokrát to potvrzuje nová posila firmy na pozici marketingového ředitele (CMO), která přichází z přední americké letecké společnosti.

Do týmu brněnského startupu, který byl dříve znám pod názvem Skypicker, totiž míří Stephen Davis, bývalý ředitel pro globální marketingovou strategii v letecké společnosti American Airlines. Nahrazuje tak Sampsu Nuotia, jenž se ujme své původní role global brand managera.

oliver

Přečtěte si takéBrněnský Skypicker se mění na Kiwi.com. Za novou doménu zaplatil 19 milionůBrněnský Skypicker se mění na Kiwi.com. Za novou doménu zaplatil 19 milionů

Davis bude plnit důležitou roli týkající se budoucnosti celé firmy. Má za úkol vytvořit takové strategie, které zesílí dosavadní marketingové aktivity zaměřené na přilákání nových zákazníků a udělat z Kiwi.com jednoho z největších hráčů na poli online cestovního ruchu. Mimo jiné se bude snažit i nadále o udržení úspěšného růstu. Například obrat společnosti dosáhl v roce 2015 asi 2,2 miliard korun, při čistém zisku 40 milionů.

kiwi

K celé situaci se vyjádřil Oliver Dlouhý, zakladatel Kiwi.com:

„Steve má dvacetileté zkušenosti s marketingem, z toho přes deset let pracuje v cestovním ruchu. Jeho příchod je výrazným posílením týmu a věříme, že nám pomůže vybudovat strategii, která nás přivede mezi top společnosti na globálním trhu.”

Stephen Davis, který mimo jiné působil i jako brand manager pro Expedii, k tomu dodává:

„Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie.”

V nadcházejících měsících by měli Davise v marketingovém oddělení doplnit i další členové. Přibýt by měl implementation manager, social media manager, kreativní grafik a junior campaign manager.

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Podívejte se na nejnovější fotky dlouho očekávané Tesly Model 3

Filip HouskaFilip Houska

tesla
0Zobrazit komentáře

Jakmile Tesla oznámí nový produkt, je kolem toho tradičně velký humbuk. To samé platilo i v dubnu 2016 v případě představení Modelu 3, tedy nejnovějšího díla Muskovo společnosti na poli elektromobilů . Vůz je v hledáčku velké spousty fanoušků, a proto tedy není divu, že na povrch unikly další exkluzivní fotografie tohoto modelu, který by se měl k lidem dostat někdy po polovině příštího roku.

Tesla Model 3, který eviduje už statisíce předobjednávek ve formě zaplacení vratné zálohy ve výši 1 000 dolarů, má být nejlevnějším elektromobilem z dílen této vizionářské firmy s cenovkou okolo 35 tisíc dolarů (cca 875 tisíc korun).

spendee_1

Přečtěte si takéČeská aplikace pro správu financí Spendee nově podporuje propojení s bankovními účtyČeská aplikace pro správu financí Spendee nově podporuje propojení s bankovními účty

I když se objevily i pojízdné modely, tak se stále jedná o koncept, který se začne vyrábět v polovině letošního roku. O to větší zájem je o fotky zdůrazňující krásy tohoto technologického skvostu s dojezdem okolo 346 kilometrů na jedno nabití. Takto se prototyp vozu Tesla Model 3, který byl představen minulý týden investorům přímo v továrně Gigafactory, podařilo zachytit uživateli knobi46

https://www.instagram.com/p/BO_wvOjBdh5/?taken-by=knobi46

O další snímek se postaral i Michael Rossiter během loňského listopadu. Světu o něm dal vědět na svém twitterovém účtu…

Ryan McCaffrey pro změnu neukazuje celý vůz, nýbrž detail na brzdovém pedálu…

Přední část očekávané novinky sdílela i Bonnie Cheung, která svým „americkým úsměvem“ nadšení rozhodně netají…

https://www.instagram.com/p/BPRO8lqFS_Z/?taken-by=b.cheung

Více se skrývá za hashtagy

Více fotek (které navíc budou přibývat) lze najít na sociálních sítích, konkrétně na Instagramu a Twitteru, kde je nadšenci a fanoušci sdílí. Pro zjednodušené hledání se rozhodně vyplatí využít hashtagy jako #teslamodel3, #tesla3 a tak podobně.

Foto: Tesla Press Kit