Nintendo za 2 měsíce začne prodávat remake kultovní herní konzole SNES

Michal PtáčekMichal Ptáček

snes
0Zobrazit komentáře

Když japonské Nintendo přibližně před 9 měsíci vydalo remake své legendární konzole NES s názvem NES Classic Edition, strhla se postupem času mezi fanoušky značky díky nedostatečným skladovým zásobám doslova bitva o to, kdo konzoli získá a nikoliv.

Konzole se nakonec prodalo neuvěřitelných 2,3 milionů kusů, s tím, že je více než jasné, že kdyby Nintendo výrobu nezastavilo a mělo k dispozici právě více skladových zásob, celkové prodeje by se vyšplhaly ještě mnohem výše.

Processed with VSCO with hb1 preset

Přečtěte si takéJan Částek z GAMEE: Potřebujeme zvětšit naši komunitu hráčů, ovlivnit jich můžeme až miliarduJan Částek z GAMEE: Potřebujeme zvětšit naši komunitu hráčů, ovlivnit jich můžeme až miliardu

Teď ale pravděpodobě známe důvod, proč se japonský herní gigant k tomuto kroku odhodlal. Už v průběhu září tohoto roku totiž Nintendo vypustí další remake, tentokrát však novější konzole SNES (Super Nintendo), která je označována jako vůbec nejlepší herní zařízení všech dob.

A bude se opravdu na co těšit, jelikož součástí SNESClassic, které s největší pravděpodobností tak jako NES Classic Edition zamíří i na český trh, bude 21 kultovních her a to konkrétně:

  • Contra III: The Alien Wars
  • Donkey Kong Country
  • EarthBound
  • Final Fantasy III
  • F-ZERO
  • Kirby Super Star
  • Kirby’s Dream Course
  • The Legend of Zelda: A Link to the Past
  • Mega Man X
  • Secret of Mana
  • Star Fox
  • Star Fox 2
  • Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting
  • Super Castlevania IV
  • Super Ghouls ’n Ghosts
  • Super Mario Kart
  • Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
  • Super Mario World
  • Super Metroid
  • Super Punch-Out!!
  • Yoshi’s Island

SNES Mini se jinak bude prodávat za částku 79,99 dolarů, což vychází v přepočtu na zhruba 1 880 Kč.

nint

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Tesla zvažuje spuštění vlastní služby na streaming hudby ve svých elektromobilech

teslainterier

Interiér Tesly se středovým ovládacím panelem

0Zobrazit komentáře

Nejpopulárnější současná automobilka produkující elektromobily, Tesla, toho v poslední době stihla hodně – od dokončení posledních kroků k produkci nového Modelu 3, který se objeví již v průběhu července, přes oznámení Modelu Y, až po první crash testy Modelu X, jenž ho posunuly mezi nejbezpečnější SUV na trhu.

Teď se ovšem začalo spekulovat o dalším, velmi nečekaném kroku, který by měl Teslu dovést až k vlastní službě na streaming hudby, podobné Spotify, Google Music nebo Apple Music. Proč ale zrovna hudební služba? Jedním z důvodů může být vytvoření zcela nové platformy, která by poskytovala hudbu exkluzivně pouze v automobilech Tesla a která by zároveň přinesla zcela novou formu reklamy. Přeci jen nejčastější způsob, jakým konzumujeme hudbu, je právě poslech v autě.

vice2

Přečtěte si takéMagazín VICE, který funguje i v Česku, získává 450 milionů dolarů a valuaci přes 5,7 miliardMagazín VICE, který funguje i v Česku, získává 450 milionů dolarů a valuaci přes 5,7 miliard

Společnost prozatím oficiálně nic neoznámila, dané spekulace podle serveru Recode pocházejí od hudebních vydavatelství, se kterými momentálně Tesla jedná. Největším problémem u podobných služeb jsou licence a schopnost pokrytí co nejvyššího počtu interpretů – to konkurence dělá dobře, Elon Musk má ale pro Teslu možná v hlavě jinou představu.

teslainterier

Interiér Tesly se středovým ovládacím panelem

Krok se zdá být zvláštní i v tom smyslu, že Tesla nedávno získala kontrakt se švédským startupem Spotify na integraci služby do vozů prodaných mimo americký trh. Spotify je aktuálně nejvyužívanější hudební streaming službou. U Tesly by to znamenalo stovky tisíc aktivních uživatelů, kteří by za jistých okolností mohli získat hudbu v autě bezplatně.

Foto: Tesla