Affiliate síť Dognet navzdory krizi rychle roste v Česku i v zahraničí. Nově umožní rychlou expanzi také na západní trhy
Zákazníci v reakci na pandemii koronaviru ve velkém začali nakupovat online, čehož dokázala využít slovenská affiliate síť Dognet, která má silnou pozici také v Česku. Roste nejen díky rostoucím nákupům na internetu, ale také díky nově oznámené strategické spolupráci se sítí Tradedoubler.
Díky této spolupráci může Dognet svým klientům nabídnout jednodušší možnosti expanze na trhy v západní a severní Evropě. „Meziročně jsme během prvních měsíců roku v počtu konverzí rostli o 68 procent a inzerentům v e-commerce segmentu tak přinesli více než 300 tisíc konverzí,“ popisuje pro CzechCrunch silný start roku Head of Business Development v Dognetu Dávid Puha.
Od svého vzniku v roce 2013 firma svým zákazníkům zprostředkovala už 1,2 milionu konverzí a vyplatila provize za čtyři miliony eur (přes 100 milionů korun).
Dognet, mezi jehož stovky klientů patří třeba Decathlon, Alza či Möbelix, se doteď soustředil na budování tržní pozice v regionu střední a východní Evropy. Nově nabídne rozšířené možnosti expanze díky strategické spolupráci se švédskou affiliate sítí Tradedoubler působící ve více než 15 zemích západní a severní Evropy.
„Tradedoubler patří k největším affiliate sítím v západní Evropě a Polsku, ale doposud aktivně v zemích jako Česko, Slovensko či Maďarsko nepůsobila,“ říká Puha a doplňuje, že nová spolupráce umožní další vzájemnou expanzi pro klienty obou společností na nové trhy.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs„Cítili jsme, že klientům naše přítomnost právě v západní Evropě chybí,“ doplňuje svého kolegu Roman Dobiáš, Country Manager českého Dognetu. „Již ve druhé polovině letošního roku budeme schopni poskytnout našim inzerentům nový potenciál, bez nutnosti budovat na daných trzích vlastní báze publisherů.“
Pokud bude mít inzerent zájem o expanzi na trhy, které pokrývá Tradedoubler, správu kampaní zajistí právě ten. Inzerenti tak nemusí uzavírat nové smlouvy či integrovat a sledovat dva různé systémy. Vše potřebné budou mít k dispozici v rámci své administrace, na kterou jsou již zvyklí.
Stejně tak Dognet bude přebírat kampaně ze systému Tradedoubler a poskytovat je svým publisherům. Ve spolupráci se počítá i se zastoupením pro Slovinsko a Chorvatsko, které Dognet otevírá.
„Spolupráce přinese pro naše inzerenty nové trhy, kde mohou využívat potenciál affiliate marketingu. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat právě s Dognetem. Hledali jsme partnera pro trhy, které nedokážeme účinně pokrýt. V Dognetu jsme našli silného spoluhráče, který nám pomůže. Také rádi poskytneme příležitosti jejich inzerentům, kteří hledají cestu na západ či na sever Evropy,“ doplňuje Artur Michalak, Client Developer Director Poland & CEE z Tradedoubleru, který obsluhuje přes dva tisíce kampaní a má na 180 tisíc publisherů ve více než 80 zemích světa.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.