Affiliate síť Dognet navzdory krizi rychle roste v Česku i v zahraničí. Nově umožní rychlou expanzi také na západní trhy
Zákazníci v reakci na pandemii koronaviru ve velkém začali nakupovat online, čehož dokázala využít slovenská affiliate síť Dognet, která má silnou pozici také v Česku. Roste nejen díky rostoucím nákupům na internetu, ale také díky nově oznámené strategické spolupráci se sítí Tradedoubler.
Díky této spolupráci může Dognet svým klientům nabídnout jednodušší možnosti expanze na trhy v západní a severní Evropě. „Meziročně jsme během prvních měsíců roku v počtu konverzí rostli o 68 procent a inzerentům v e-commerce segmentu tak přinesli více než 300 tisíc konverzí,“ popisuje pro CzechCrunch silný start roku Head of Business Development v Dognetu Dávid Puha.
Od svého vzniku v roce 2013 firma svým zákazníkům zprostředkovala už 1,2 milionu konverzí a vyplatila provize za čtyři miliony eur (přes 100 milionů korun).
Dognet, mezi jehož stovky klientů patří třeba Decathlon, Alza či Möbelix, se doteď soustředil na budování tržní pozice v regionu střední a východní Evropy. Nově nabídne rozšířené možnosti expanze díky strategické spolupráci se švédskou affiliate sítí Tradedoubler působící ve více než 15 zemích západní a severní Evropy.
„Tradedoubler patří k největším affiliate sítím v západní Evropě a Polsku, ale doposud aktivně v zemích jako Česko, Slovensko či Maďarsko nepůsobila,“ říká Puha a doplňuje, že nová spolupráce umožní další vzájemnou expanzi pro klienty obou společností na nové trhy.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.