Nová verze systému ERP od K2 nabízí první e-shop, který uřídí celou firmu
Díky e-shopovému řešení, které přináší nová verze K2, můžete velmi snadno expandovat a prozkoumávat zahraniční trhy i detailně analyzovat nákupní košík. Ale především, díky nativnímu propojení s ERP systémem, je každá objednávka okamžitě přenesena do WMS a může být bleskurychle odbavena. Potěší také nová moderní pracovní plocha, kterou je možné upravit dle potřeb či nový grafický design webové K2. To je výčet jen některých z velké řady novinek, které přináší nová verze ryze českého podnikového softwaru K2 s názvem Iris.
Informační systém K2 je univerzální podnikový systém, který zvládne pojmout všechny oblasti firmy – od řízení výroby (MES) a skladů (WMS) či nákupu přes obchod, účetnictví,workflow a správu zákazníků (CRM) až po správu dokumentů (DMS) nebo manažerské vyhodnocování. Skupina K2 vyvíjí také vlastní řešení elektronického obchodu a „první e-shop, který uřídí celou firmu“.
„Chceme, aby ERP K2 dokázal vyřešit všechny firemní procesy zákazníků a oni se tak mohli spolehnout na jeden systém,“ popisuje Tomáš Szkandera, ředitel vývoje skupiny K2.
Nová verze K2 ERP se může díky implementaci nástroje Load Balancer pochlubit také rychlejším a stabilnějším během aplikace, a to i v případě výpadku některých z aplikačních serverů. Webová K2 dostala významných rozšíření v podobě nových modulů, jako je například výroba, ale také úplně nový grafický design, který je možné upravovat na přání zákazníka. Za zmínku stojí i nové možnosti v oblasti multicompany, kdy K2 provede přefakturaci mezi společnostmi holdingu automatem.
Prodávejte s K2 e-shopem
Mnoho novinek poskytuje nová verze také pro segment e-commerce. Díky detailní analýze nákupního košíku lze zvyšovat průměrnou hodnotu nákupu také ve této fázi. Nová generace e-shopu totiž dokáže precizně analyzovat historické nákupy a na jejich základě určit nejčastěji prodávané kombinace zboží.
S e-shopem ve verzi K2 Iris lze také jednoduše expandovat do zahraničí a z jednoho e-shopu snadno prodávat zboží do více států. Stačí doplnit překlady, správné sazby DPH a dopravy či platby v daném státě a cesta na nové trhy je otevřena.
Zjednodušili jsme také náročnost spuštění e-shopu v segmentu B2C. Kromě možnosti vytvoření designu e-shopu na míru nově můžete využít i speciální šablonu vyladěnou na prodej koncovým zákazníkům.
„S K2 e-shopem a jeho novinkami v nové verzi reagujeme na ty nejčastější potřeby klientů ze segmentu B2C. Věřím, že e-shopům pomůžeme v této těžké době zvýšit průměrnou hodnotu objednávky nebo také snadněji vstoupit na nové zahraniční trhy,“ říká Tomáš Szkandera.
V oblasti logistiky a velkoobchodů pak nabízí K2 iris efektivnější a chytřejší sklady – ať již díky možnostem prioritizace skladových úloh či jejich přiřazování konkrétním skladníkům nebo práci se externími (dodavatelskými) šaržemi. Ve výrobních firmách, prostřednictvím nástrojů Výrobní manažer a Dílenské rozvrhování, je možno plánovat výrobu ještě účinněji. Poskytují opravdu reálný pohled na jednotlivé stroje a lidi či závislosti na ostatních operacích ve výrobě, což pomůže vyhnout se kolizím či zpoždění.
Článek vznikl ve spolupráci se společností K2. Brandstory je speciální formát obsahu, který vzniká plně v režii partnera, redakce pouze provádí jeho korekturu. Více najdete zde.