Ceny českého internetu jdou do finále. Podpořte CzechCrunch v anketě Křišťálová Lupa

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

lupa-webtop3
0Zobrazit komentáře

Nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého internetu oceňuje anketa Křišťálová Lupa, která každoročně nechává tuzemskou internetovou veřejnost hlasovat o tom, co ji na v onlinovém světě v uplynulém roce nejvíc bavilo a zaujalo. A letos má CzechCrunch tu čest, být mezi nominovanými.

V letošním roce jsme oslavili páté narozeniny a z původně nadšeneckého projektu, který informoval o novinkách z tehdy ještě poměrně nepokrytého startupového prostředí, vyrostl internetový magazín, který vám dnes servíruje nejen informace ze světa startupů, ale také z byznysu, vzdělávání, designu a mnoha dalších odvětví.

Technologie dnes prostupují všemi oblastmi našich životů, a tak stejně jako se rozšířil náš tematický záběr, roste i počet vás, čtenářů, bez kterých by to pochopitelně nešlo. Právě díky vám nyní můžeme s radostí soupeřit o zmíněnou Křišťálovou Lupu, kultovní českou internetovou cenu, a to v kategorii Zájmové weby. Vážíme si toho, že se letos v Křišťálové Lupě objevujeme po boku dalších specializovaných magazínů, a také vedle mnoha dalších velkých projektů a firem, jako jsou Alza, Rohlik.cz, Zásilkovna, Windy, ČSFD nebo Livesport.

Bereme to zároveň jako potvrzení toho, že jsme se vydali na správnou cestu, když se vší pokorou na dnešní turbulentní mediální scéně pro CzechCrunch pečlivě budujeme pevné místo. Rozhodně však nechceme usnout na vavřínech a chystáme další novinky.

Měsíčně dnes CzechCrunch navštíví kolem 600 tisíc lidí a už zdaleka nejsme jen obsahovým magazínem. Rozšiřujeme náš záběr, nedávno jsme spustili pracovní portál CzechCrunch Jobs, kde shromažďujeme ty nejatraktivnější pracovní nabídky nejen od startupů v Česku, po letní pauze brzy oznámíme i další akci CzechCrunch Offlajn a pouštíme se také do podcastů. Jak se říká za mořem, stay tuned.

Pokud se vám to, co na CzechCrunchi děláme, líbí a dává vám to smysl, budeme rádi, když nás podpoříte i v hlasování ankety Křišťálová Lupa, které končí již příští týden. Hlas nám můžete dát v kategorii Zájmových webů zde (hlasovat můžete ve všech kategoriích, stejně jako v jedné).

Za vaše hlasy předem děkujeme a těšíme se u dalších našich aktivit, ať už v online nebo offline světě.

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Na CzechCrunchi nově najdete výběr nejlepších pracovních pozic v Česku

Michal PtáčekMichal Ptáček

ccjobs2

Nové CzechCrunch Jobs jsou tentokrát plně součástí CzechCrunche

0Zobrazit komentáře

CzechCrunch letos oslavil své páté narozeniny a zpětným ohlédnutím to byla opravdu jízda. Z původně nadšeneckého blogu píšícím o novinkách ze světa startupů se nám postupně podařilo rozšířit záběr a společně vybudovat, věřím, seriózní internetové médium, na kterém si najdou to své lidé ze světa byznysu, startupů, technologií, lifestylu i cestování.

Naši čtenáři jsou unikátní a my to samozřejmě dobře víme. Jsou aktivní, zajímají se o dění kolem sebe, budují vlastní projekty nebo pracují v zajímavých firmách, jsou to často lidé, kteří svým způsobem určují budoucí směřování naší země. A CzechCrunch je jedním z míst, které má možnost je mezi sebou aktivně propojovat. Měsíčně ho navštíví necelých 600 tisíc lidí a jejich počet i nadále roste.

Proto jsme na CzechCrunch.cz/jobs nově vytvořili agregátor pracovních pozic, kde najdete ty nejatraktivnější pracovní nabídky v Česku. Naší ambicí není jako v případě našeho dva roky starého a neúspěšného pokusu vytvořit další pracovní portál a soupeřit v tomto ohledu s násobně lepšími službami.

Chceme tentokrát dělat to, co umíme – využít sílu komunity lidí a firem, kteří CzechCrunch navštěvují, a zvýšit dosah a viditelnost již existujících pracovních nabídek, publikovaných jinde po internetu. To vše za cenu 200 Kč bez DPH za jednu pracovní pozici propagovanou nejen na samotných CzechCrunch Jobs, ale také tématický napříč celým CzechCrunchem.

V praxi tak pracovní inzeráty na CzechCrunch Jobs vůbec neobsahují detailní popis pracovní pozice a při prokliku je člověk jednoduše přesměrován na cílovou adresu pracovní nabídky. Může to být oficiální pracovní web dané firmy, blog nebo například inzerát na některém z pracovních portálů.

Ostatně i proto jsme hned od začátku odstartovali partnerskou spolupráci s tuzemskými projekty StartupJobs a TechLoop, které na CzechCrunch Jobs nově své pracovní pozice zveřejňují a dodávají jim tak ještě větší visibilitu. Věřím, že se brzy připojí i další, a společně tak pomůžeme propojit ještě více firem a talentovaných lidí napříč celou Českou republikou.

Michal Ptáček
zakladatel
michal@czechcrunch.cz