Bubble opět rozšiřuje svůj tým
Digitální agentura Bubble, která se v posledních letech po právu řadí mezi nejprogresivnější české firmy v tomto oboru, i nadále pokračuje v rozšiřování týmu. Po příchodu Martina Pistulky z Čilichili.cz, Jiřího Martínka, který přešel z pozice Digital Art Directora v agentuře Nydrle a v Bubble má nyní na starost provoz nově vzniklého produkčního ateliéru, společnost tentokrát posiluje anglický copywriter Jakub Kašpárek a Head of Project Management Tomáš Höfer, díky čemuž se tým Bubble rozšiřuje na 32 lidí.
Jakub Kašpárek do Bubble nastupuje jako anglický copywriter, s tím, že mezi jeho předchozí působiště patří Boomerang Publishing, kde jako editor pracoval převážně na online verzi magazínu ČilliChilli. Předtím působil jako překladatel/lektor angličtiny a spravoval obsah pro Global Payments Europe. V Bubble se stane součástí editorského týmu, který se bude zaměřovat na větší obsahové projekty a zároveň se bude také podílet na pravidelné komunikaci pro různé značky, jako například pro Kellys Bicycles.
Tomáš Höfer do Bubble naopak zamířil z Kindred Group, kde působil jako team leader pro digitální produkci SpaceBar. V Bubble si vezme na starost chod webových projektů a v tomto směru tak zastane práci, kterou dosud vykonával zakladatel agentury – Lukáš Kořínek.