České Webnode nedávno překročilo hranici 18 milionů uživatelů
Webnode, jakožto jednoduchá služba pro tvorbu webových stránek nebo e-shopů na bázi WYSIWYG editoru a šablon byla spuštěna v lednu 2008. Za takřka 6 let existence si dokázala získat přes 18 milionů zákazníků po celém světě a při této příležitosti si tvůrci připravili pěknou infografiku, která zobrazuje, jak vlastně na takový globálně úspěšný startup.
Nejzajímavější na Webnode je asi fakt, že si odjakživa vystačili pouze s vlastním kapitálem a od začátku byli v zisku, takže do firmy nebyl přibrán žádný investor. V příštím roce se Webnode chystá vstoupit do verze 2.0, která představí úplně novou generaci služby, která více reflektuje aktuální trh, informuje Lupa. Vše běží na 250 serverech, o chod se stará 90 zaměstnanců v Brně a každoročně firma vyroste o vyšší desítky procent. Jak ostatně ukazuje infografika:
Vít Vrba, CEO Webnode dále popisuje, jak uspět globálně a organicky růst.
Jakmile si vyberete správný trh, postupujte dále s pěti užitečnými pravidly …
Asi nejdůležitějším prvkem pro odlišení se od konkurence, je poučení se z jejich vlastních chyb a naslouchání zákazníkům v rozumné míře, která vám pomůže produkt posunout na lepší úroveň. Zákazník je vždy na prvním místě!
Vítek apeluje na to, že je třeba se nikdy nezastavovat a posouvat pořád svoje hranice výš a výš.
Příští rok tedy od Webnode 2.0 můžeme očekávat hodně, nejen novou tvář a funkce, ale i třeba potencionální vstup investora a masivnějí rozšíření mezi zákazníky.