Český eshop s nábytkem Bonami překonal loni obrat 700 milionů Kč
Tuzemský eshop s módním nábytkem a doplňky Bonami má za sebou z pohledu růstu další interesantní rok. Projekt spadající do portfolia investiční skupiny Miton totiž obratově v roce 2017 vyrostl o 50 % na 700 milionů Kč, při 1,4 milionech prodaných kusech zboží. Služba je navíc čtvrtým rokem zisková.
Podle provozovatelů tomu přispěl nejen mateřský český trh, který je pro Bonami stále nejsilnější, ale také například Rumunsko, kam služba předloni expandovala.
„Podařila se nám sázka na rumunský trh, který už se v prvním roce podílí na celkovém obratu 10 %. Plánujeme proto další zahraniční expanzi, tentokrát do Maďarska, říká David Šiška, CEO Bonami. ”
Pro rok 2018 pak Bonami, které v roce 2013 založil Václav Štrupl – spoluzakladatel digitální agentury H1 a v současnosti také partner Mitonu, plánuje překonat obrat ve výši 1 miliardy. Tomu by měl kromě vyššího počtu skladových zásob pomoct i fakt, že služba, která původně začínala čistě jako prodejce doplňků do domácnosti, se v současnosti z velké části profiluje také jaké prodejce nábytku.
„Tento segment se na obratu společnosti aktuálně podílí jednou třetinou a neustále roste. I proto se zaměřujeme na rozšíření nabídky nábytku, ale i na zkvalitnění služeb spojených s jeho prodejem. Už v lednu jsme například spustili službu výnos do patra jako první novinku roku 2018,” dodává Šiška.
Bonami jinak v současnosti působí na českém, slovenském, polském a rumunském trhu.