Český projekt SuperSoused.cz, který vám pomůže s domácími pracemi, expanduje do dalších měst v ČR
Shánění šikovného řemeslníka, instalatéra či opraváře, je v dnešní době skoro nadlidský úkol a tak komunitní servery na jejich vyhledávání získávají postupně na popularitě. Důkazem je i startup SuperSoused, který napřímo spojuje zakázky s kutily a nyní rozšiřuje jak svou mapu působnosti, tak i seznam nabízených služeb.
Na četné žádosti řemeslníků i zákazníků se nově kromě Prahy, Brna a Bratislavy budou moci do platformy hlásit i lidé z Plzně, Liberce, Ostravy, Olomouce, Hradce Králové a Pardubic. Zároveň se o několik okruhů rozšiřuje nabídka služeb, nově tak budou moci zákazníci poptávat i pomoc s autem, domácími mazlíčky nebo asistenci seniorů.
SuperSoused funguje už takřka dva roky a v současnosti na něm denně přibude 40 zakázek, na které se průměrně přihlásí 165 řemeslníků. Nejčastěji jsou poptávané malířské práce, další zajímavé statistiky například říkají, že nejpilnější řemeslník stihl za první tři měsíce roku 2017 celých 85 zakázek.
“Doufáme, že rozšířením služeb a expanzí do dalších měst dáme možnost pomáhat nejen již zaběhlým sousedům, ale i dalším, kteří se mohou do našeho projektu zapojit a přidat ruku k dílu,” říká Lukáš Novák, zakladatel projektu SuperSoused.cz.
Expanze i do zahraničí
S rozšířením do dalších měst počítá SuperSoused i na Slovensku. Rozrůstat by se dále měla také nabídka možností, a to hlavně o funkci okamžitě realizovat zakázky bez nutnosti čekat na jednotlivé nabídky. Tomu by měl pomoci rostoucí počet aktivních uživatelů.
V lednu letošního roku měl Supersoused i kampaň na investiční crowdfundingové platformě Fundlift, při které chtěl původně vybrat 4,5 milionu korun. Chvíli po spuštění financování se však ozvali větší strategičtí investoři, kteří měli zájem o přímý kapitálový vstup a tak byla kampaň zastavena.
O koho a jak velký kapitál se jedná nechce SuperSoused pro zatím říci, zakladatel Lukáš Novák k tomu však doplňuje:
“Jednání s investory nadále probíhají, a to s cílem vyjednat nejlepší podmínky pro další rozvoj služby, zlepšení potenciálu vstupu na zahraniční trhy, zvětšování zákaznické báze a zvyšování kvality nabízených služeb”