Český startup MonkeyData získává investici v řádu stovek tisíc dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

monkey
0Zobrazit komentáře

Už je to zhruba půl roku, co jsme vám formou rozhovoru představili český startup MonkeyData, vyvíjející analytický SaaS software pro e­shopy, který automaticky stahuje data z různých nástrojů a následně je zpracovává do přehledných grafů.

Od té doby se projekt  jehož služby aktuálně využívá okolo 900 eshopů, pod vedením Jana Laštůvky výrazně posunul a nyní ohlašuje i první investici od investiční společnosti Vladimíra Schmalze: Solotron, s.r.o. Ta do MonkeyData podle všeho vložila vyšší stovky tisíc dolarů, čímž se celková valuace projektu dostává v přepočtu do řádu vyšších desítek milionů Kč.

hj

Přečtěte si takéJan Laštůvka z MonkeyData: “Chceme změnit způsob, jakým eshopy analyzují svá data.”Jan Laštůvka z MonkeyData: “Chceme změnit způsob, jakým eshopy analyzují svá data.”

“O investici do naší firmy mělo zájem více subjektů. S Vladimírem jsme se shodli v naší vizi a naše jednání probíhalo rychle a věcně. Kromě kapitálu vidíme velkou přidanou hodnotu ve zkušenostech, které nám mohou pomoct při zahraniční expanzi a budování společnosti,” popisuje Jan Laštůvka, CEO a spoluzakladatel MonkeyData.

Vladimír Schmalz k tomu dodává:

“Můj zájem pramenil z toho, že MonkeyData nenabízí něco, co je jenom na papíře, popř. v něčích hlavách, ale reálnou službu, která již generuje tržby a rozvíjí se podle potřeb zákazníků. Navíc za ní stojí silný tým a zakladatelé, kteří mají globální ambice.”

Podle tvůrců MonkeyData by jinak investice měla posloužit především k rozvoji produktu, marketingu a také zahraniční expanzi. V plánu je totiž velmi brzo vstup na anglický, polský a německý trh.

Doplnění 11:45: Podle údajů na webu Justice.cz, je novým společníkem ve firmě také Václav Liška, který působí v jihoafrické investiční společnosti Naspers. Ta v roce 2012 mimo jiné koupila český eshop Mall.cz, s tím, že do jejího portfolia spadá i aukční server Aukro.

hj
Zakladatel a CEO MonkeyData, Jan Laštůvka