CZC.cz vzrostly loni tržby o 21 % na 2,9 miliardy korun
Populární prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz, do kterého před několika měsíci investičně vstoupil Ecommerce Holding Jakuba Havrlanta, za podpory investorů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, zažívá byznysově zajímavé časy.
V roce 2015 totiž podle předběžných hospodářských výsledků CZC.cz zaznamenalo růst tržeb o 21 % na celkové 2,9 mld. Kč, což potvrzuje trend, kdy se obchodu daří kontinuálně navyšovat tržby dvouciferným tempem již pátým rokem v řadě za sebou.
„Vedle růstu tržeb se nám v uplynulém roce dařilo navyšovat také tržní podíly, a to ve všech měřených kategoriích. V porovnání s našimi konkurenty v příslušném prodejním kanálu jsme v IT rostli více než čtyřikrát rychleji, přičemž internetový trh jako celek v hodnotě dokonce klesal,“ uvedla na základě statistik GfK Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz.
Největší podíl na tržbách minulého roku mají již tradičně prodané mobilní telefony, notebooky, televize, tablety a grafické karty. „Skokanem roku 2015 se stala nositelná elektronika. Prodeje fitness náramků, chytrých hodinek a dalších zařízení, která pomáhají lidem udržet krok se zdravým životním stylem, vzrostly o více než 200 %,“ říká Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz.
Celkem pak CZC.cz v roce 2015 expedovalo 1 800 000 kusů zboží a vyřídilo okolo 900 000 objednávek.