Český Dead Trigger 2 nejlepší hrou na App Store

Michal PtáčekMichal Ptáček

deadtrigger_2
0Zobrazit komentáře

Teprve před pár dny vydaná zombie hra od českých Madfinger Games s názvem Dead Trigger 2, která je nástupcem veleúspěšného prvního dílu, si začíná tak jak se ostatně dalo předpokládat připisovat první úspěchy.

Během chvíle se totiž stala „Top free“ hrou na App Store a dokazuje, že v naší domovině hry prostě umíme. iOS verze je ke stažení zde, smutnit však nemusí ani majitelé androidích zařízení, kteří mohou stahovat zde.

Obě verze jsou k dispozici zdarma a jejich byznys model je založený především na stále oblíbenějších mikrotransakcích během hry.

Takhle bude vypadat reklama na Instagramu

Michal PtáčekMichal Ptáček

instagram_reklama
0Zobrazit komentáře

Zhruba 2 týdny zpět jsme psali o tom, že se Instagram brzy zaměří také na svůj byznys model a postupně začne do uživatelských feedů implementovat nenásilnou reklamu.

Nyní se na internetu objevil screenshot, který jasně ukazuje, jak to celé bude vypadat a fungovat. Pujde v podstatě o stejný princip, se kterým nedávno přišel další velký hráč na trhu Pinterest, kdy si inzerent nahraje fotku, která je označena jeho logem a štítkem „promoted“, v případe Instagramu pak štítkem sponsored.

Hned na začátek si také Instagram domluvil spolupráci s globálními brandy jako: Paypal, Lexus, Adidas nebo Levi’s, jak je ostatně vidět na screenshotu. Uživatelům v USA už by se první reklamy měly začít zobrazovat počátkem příštího týdne.

foto: allfacebook.com