Diskuze: Zákazníci stále nemají stoly ani vrácené peníze. Wuders povolali krizový management a hledají investory

Zpět na článek

Diskuze (4)

Anonym

Jelikož Wuders maže komentáře na sítích i negativní recenze na svém webu + už lze podstatně hůř dohledat jejich recenze na Googlu, píšu svou zkušenost i sem, protože tento článek je jedním z mála míst, kde se zákazník dostane k reálnému obrazu značky. Na stůl jsme čekali 7 měsíců místo avizovaných tří. Sami od sebe nekomunikovali, vymlouvali se, tragédie. Stůl přišel v pořádku ale tenhle ignorantský přístup v dnešní době fakt ne.
Taky se musím připojit s negativní zkušenosti. V půlce března 2024 jsem u pana Dominika po telefonu objednal jídelní stůl, lavici, barovou desku, set konferenčních stolků v ceně 80 000kc. Termín jak je stránkách tak po telefonu byl slíbený na konec května (stěhovali jsme se). Do teď nemáme s rodinou kde jíst a sedět. Samozřejmě s jejich strany žádná komunikace o termínu či zpoždění. Člověk se musí doprošovat a slyší furt samé výmluvy a nic k věci
Jde to shrnout. Neúměrnými slevami, které negenerují žádný zisk lepí obrovskou díru v cash flow , dostali se do fáze letadla, kdy noví zákazníci platí výrobu těch z minulých měsíců. Slevy točí i nadále, protože jsou na nich jako na drogách, bez nich by totiž s takovou pověstí a recenzemi skočili hned. Takto jen prodlužují agónii a noví zákazníci hodně riskují, že neuvidí ani nábytek, ani peníze
Proč chtějí rychle růst když nejsou v zisku? Letos mají o 10 milionů větší obrat a nemají zisk? Co by dělali, kdyby měli obrat jak minulej rok? Nechápu. Na co prodám místo 100 stolů na kterej nic nemám 150 a nalijí tam peníze investora. Není lepší udělat 20 stolů a něco na tom mít?