Dropbox redesignoval do retro barev a odstranil minimalistický a čistý vzhled
Oblíbené cloudové úložiště Dropbox od svého vzniku vždy prosazovalo jednoduchý a přehledný layout. Celých deset let firma z kalifornského San Franciska pilovala čistý bílý design a decentními modrými prvky, což se nyní mění, a to velmi zásadním způsobem.
Dropbox prošel velkým redesignem, ve kterém lze jen stěží najít shodu s původní verzí. Bově je celý výchozí vzhled stylizován do široké škály barev připomínajících 70. léta. Naštěstí pro mnoho uživatelů, kteří na změnu nereagují příliš pozitivně, se nový design zatím netýká vnitřního pracovního rozhraní – to zůstává takřka stejné.
Nový kabátek Dropboxu bude zejména viděn v marketingových kampaních ve městech a reklamách, na které se chce společnost podle CMO Carolyn Feinsteinové více zaměřovat. Navíc také cílí na rozproudění kreativity u uživatelů.
Mimo specifických barevných kombinací, které se promítají i do loga, představuje Dropbox i nový kreativní font Sharp Grotesk. Ten má řadu různých podob a očekává se, že je společnost bude používat pro své marketingové iniciativy.
Foto: Dropbox