Druhý největší internetový obchod s elektronikou zavádí jako první produktové fotografie ve 3D
Jeden z největších internetových obchodů s elektronikou, do kterého nedávno finančně vstoupil E-commerce Holding skupiny Rockaway, aby získal 35% podíl, zavádí zásadní novinku, kterou se snaží opět trochu získat náskok před konkurencí. Řeč je o CZC.cz, který k téměř 2000 produktům přidal možnost prohlédnutí ve 3D.
To by mělo pomoci zákazníkům lépe vybírat ještě před tím, než si produkt opravdu koupí a ušetřit čas na reklamacích. CZC informuje o tom, že by se mělo každý týden objevit zhruba 200 dalších fotografií a postupně by chtěli pokrýt veškerý zásadní sortiment.
Každý produkt je třeba nafotit ve 4K rozlišení s minimem 36 fotografií z různých úhlů. Implementace na webu je pak řešena pouze v HTML5, ne tedy ve Flashi, který by mohl zákazníky značně omezovat. Technické řešení si vzala na starost společnost 3D V360 LIMITED, kterou spoluzaložil Ondřej Kučírek.
Obchodní ředitel CZC.cz, Tomáš Pilský, dodává:
„Díky 3D fotografiím si zákazníci mohou jakýkoliv nafocený produkt prohlédnout z libovolného úhlu, a to včetně detailů, které klasická produktová fotografie postrádá.“
Náhled pak lze vidět například zde.