If No Reply: nástroj, který umí automatizovat zasílání e-mailů přímo v prostředí Gmailu

follow
0Zobrazit komentáře

Takřka každý startup i větší firma musí řídit obchodní aktivity, a většina z nich k tomu stále využívá klasický e-mail, případně na něj navázané nástroje. Hlavní funkcí takových nástrojů je především usnadnění, které ušetří čas celému týmu a zároveň automatizace některých úkonů a zvýšení prodejů.

Jednoduchý nástroj If No Reply, který se integruje přímo do prostředí Gmailu, umí na základě přednastavených kritérií automaticky rozesílat tzv. follow-upy, tedy e-maily, které se rozesílají v návaznosti na první, které zůstaly bez odpovědi. Tak se například po zaslání cenové nabídky nebo slevy pro online produkt dá automaticky znovu připomínat potencionálnímu zákazníkovi a získat jeho reakci.

far

Přečtěte si takéAmbiciozní konkurent Tesly, startup Faraday Future už brzy představí svůj první elektrický vůzAmbiciozní konkurent Tesly, startup Faraday Future už brzy představí svůj první elektrický vůz

If No Reply umí nejen e-maily správně načasovat, buď na základě časového rozmezí nebo dle určité akce, ale zároveň je personalizovat a tím v příjemci e-mailu vyvolat pocit, že je odesílá někdo manuálně. Prvních 14 dní je pro vyzkoušení nástroje zdarma, stejně jako další využití až pro 20 kontaktů. Placené plány začínají na 10 dolarech měsíčně do 200 kontaktů, 20 dolarech do 500 kontaktů a 40 dolarech při neomezeném počtu.

noreply