Jan Řežáb v magazínu Mashable ohledně toho, zda Facebook skutečně ztrácí mladé uživatele
V poslední době se v médiích stále více a více objevují zprávy o tom, že Facebook ztrácí své mladé uživatele ve věku 14-18 let, kteří se údajně přesouvají na ostatní sociální sítě/aplikace typu Snapchat, WhatsApp nebo dokonce Twitter.
Magazín Mashable se v článku řešící opět tento možný problém, postavil tentokrát na stranu Facebooku a celou věc pojmenoval spíše jako “problém médií”, které se s radostí snaží vytvořit umělý problém a dojem, že Facebook už není tak “cool”, jak býval.
Na názor do článku si pak Mashable přizval i spoluzakladatele analytické platformy Socialbakers Jana Řežába, podle kterého zatím nikdo neví, jak to ve skutečnosti je. Společnosti a značky, které na Facebooku inzerují, tento eventuální problém prý ale určitě sledují a nepodceňují ho. V tuto chvíli ale zatím nemění žádné priority, které se týkají jejich aktivit na této sociální síti.
Celý článek v originále najdete zde.
foto: LeWeb13/Flickr