Jazykový startup Duolingo získává dalších 25 milionů dolarů a hlásí 200 milionů uživatelů
Platforma pro výuku jazyků, Duolingo, vznikla teprve v roce 2012 a za posledních 5 let si dokázala získat již přes 200 milionů aktivních uživatelů, jenž si mohou vybírat z momentálně 20 podporovaných jazyků, včetně češtiny. Bezplatná výuka probíhá jak na desktopu, tak v mobilní aplikaci a učit se lze nejen gramatiku a slovíčka, ale i výslovnost za pomocí funkce rozpoznání hlasu.
Souběžně s oznámením překročení hranice 200 milionů uživatelů se Duolingo pochlubilo další investicí, tentokrát ve výši 25 milionů dolarů od Drive Capital a dalších minoritních investorů, která posunuje valuaci startupu na bezmála 700 milionů dolarů. Celkově se tak startupu podařilo na investicích získat již 108,3 milionů dolarů.
Peníze by měly sloužit na další vývoj produktu jako takového, s čímž souvisí i nábor nových lidí – tým by se měl do konce příštího roku rozrůst z aktuálních 80 na přibližně 150 zaměstnanců v hlavní pobočce v americkém Pittsburgu.