Kupi.cz chce změnit nakupování v Česku

Pavel HoralíkPavel Horalík

kupi-cz
0Zobrazit komentáře

Projekt Kupi.cz, o kterém se zatím na české internetové scéně moc nemluví, za to sklízí popularitu v tradičních médiích (z jeho informací čerpala např. Česká televize) nadále roste a získává si velkou popularitu.

Web začal fungovat v druhé polovině loňského roku a aktuálně ho využívá 200 000 uživatelů. Projekt denně navštíví 50 tisíc uživatelů, kteří na portálu hledají aktuální slevové akce v supermarketech a hypermarketech. Na Facebooku má stránka stránka Kupi.cz téměř 42 000 aktivních fanoušků.

Za projektem stojí zkušení internetoví podnikatelé – Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří stáli u zrodu slevového agregátoru SlevyDnes.cz. Ten úspěšně prodali koncem roku 2011. „Cílem projektu Kupi je změnit způsob nakupování a usnadnit lidem procházení slevových letáků, které každý týden plní schránky domácností po celém Česku,“ popisuje David Kopčil.

Na projektu nyní pracuje celkem 8 lidí plus 3 externisté. Do konce roku by měla být spuštěna mobilní aplikace. „Ta dodá celému projektu nový rozměr, protože si v reálném čase budete moci přímo z obchodu oskenováním čárového kódu zjistit, jakou cenu má produkt u konkurence a rozhodnout se, zda se vám vyplatí ho koupit,“ uzavírá Kopčil.

Celý projekt je financován z vlastních zdrojů, ale několik nabídek od významných investorů už zakladatelé obdrželi. Nakupování potravit na internetu je totiž zcela jistě jednou z dalších „velkých věcí“.

DámeJídlo.cz nabízí rozvoz už z více než 700 restaurací

Michal PtáčekMichal Ptáček

damejidlostranka
0Zobrazit komentáře

Situace na trhu českých food delivery služeb se mění velmi rychle. Není to tak dávno kdy jsme informovali o tom, že prozatímní jednička na trhu DámeJídlo, nabízí rozvoz z více než 600 restaurací.

Alexandr Wang

Přečtěte si takéMeta sází na mladého lídra. Wang povede výzkum superinteligenceMeta investuje miliardy do startupu mladého génia. Zuckerberg věří, že jí to pomůže dohnat konkurenci

Uplynulo pár týdnů a další stovka partnerských podniků je na světě, což znamená, že portál aktuálně nabízí výběr jídel z více než 700 podniků.

Ani konkurenční služby ale nespí. Portál Jídloteď nabízí rozvoz ze zhruba tří stovek podniků, FoodPanda, která zatím působí pouze v Praze, je aktuálně na čísle 83.