Před několika dny proběhla internetem zpráva o tom, že Microsoft uvažuje o koupi startupu Acompli, který nedávno získal na investicích 7,3 milionů dolarů. Dnes to bylo oficiálně potvrzeno a tento necelé 2 roky starý startup tak putuje do rukou giganta.
Celá akvizice by měla Microsoft přijít na 200 milionů dolarů. Přispěla k tomu i postupná integrace s Microsoft Exchange, díky které oproti dalším aplikacím, zaujalo Acompli také větší společnosti. Aplikace se stane pravděpodobně součástí nabídky Office 365 a přidá několik nových funkcí, kterými se bude MS snažit posunout laťku na poli produktivních aplikací.
Aplikace je momentálně dostupná na obou majoritních platformách a dokáže se integrovat s Google Drive, Dropboxem nebo OneDrive – tedy včetně schránek od Gmailu, Hotmail, Yahoo, Live, Outlook nebo iCloud. Uživatelé si chválí především automatickou priorizaci e-mailů nebo pokročilé prediktivní vyhledávání, které výrazně urychlí práci a správu kontaktů.
Spousta startupů v early fázi se snaží šetřit každou korunu, přitom ale potřebují rychlou exekuci nápadů. K příležitosti Black Friday pokračujícího až k dnešnímu Cyber Monday tu máme menší soupis dealů, kterých můžete využít a které trochu usnadní postup do dalších fází nejen začínajícím startupům.
70% sleva na všechny produkty s promo kódem BLACK70
DesignModo se nejen mezi designery, ale i kódery vyšvihlo na vysokou pozici proto, že usnadňuje a značně zrychluje spouštění jakékoliv jednodušší i složitější landing page. Vybrat si můžete buď z frameworku, který se skládá z designových elementů nakódovaných v HTML/CSS a pouze je propojíte a nebo je pro někoho, kdo neovládá kód, k dispozici verze pro WordPress, která funguje na bázi WYSIWYG přetahování prvků.
20% sleva na první čtyři měsíce s využitím odkazu výše.
Unbounce je další služba sloužící k vytvoření konvertibilní landing page za pomocí jednoduchých online nástrojů. Kromě samotné tvorby je k dispozici optimalizace, která má za cíl co nejvíce navýšit konverzi. Základní plán stojí již $49 za měsíc, vy si ho tak můžete pořídit díky kódu o 10 dolarů levněji.
3 měsíce využití jakéhokoliv plánu ZDARMA po kliku na odkaz výše.
Geniální nástroj pro kolaboraci především mezi designery a dalšími lidmi v týmu. Můžete jednoduše prezentovat svoje nápady ostatním členům týmu, komentovat a verzovat jednotlivé změny, kreslit a komunikovat živě přímo v aplikaci nebo si jednotlivé části designu propojit pomocí klikatelných bodů do ucelené prezentace.
Mixpanel je pravděpodobně jedna z nejpokročilejších platforem na analýzu vašich potencionálních zákazníků, tedy návštěvníků na webu. Registrace je zcela zdarma, její součástí je 25000 tzv. data pointů, které představují počet akcí (klik, komentář, přehrání videa…), které se přes Mixpanel trackují. Pokud si na web přidáte jejich speciální „badge“, získáte dalších 250 000 data pointů zdarma. Cokoliv nad tímto číslem už je placené, ale díky linku nahoře můžete ušetřit bezmála 100 dolarů.
Získat můžete 1 rok předplatného Zendesk zcela zdarma, je potřeba splnit několik podmínek. Pouze pro startupy mladší než 18 měsíců, bez investice vyšší než 1 milion dolarů, s méně než 10 zaměstnaci a součástí některého ze zmíněných inkubátorů / akcelerátorů.
Zendesk nebo podobná služba je jedna ze základních věcí, pokud chcete uspět na poli customer service. Univerzální nástroj sloužící pro veškerou komunikaci s vašimi zákazníky, který využívá více než 45 tisíc firem po celém světě. Dohromady v něm dáte jak e-mailovou, tak sociální, hlasovou nebo chatovou komunikaci s jakýmkoliv zákazníkem – můžete různě automatizovat proces odpovědí, udržovat historii, připojit do customer supportu více lidí z týmu a spravovat jejich práva pro komunikaci a dokonce si vytvořit svůj vlastní styl support části na webu.
6 měsíců Starter Plan ZDARMA v hodnotě $120. Případně 25% sleva na Pro a Growth Plan.
Znáte to, máte mobilní aplikaci a pro zákazníky je kolikrát matoucí, kam vlastně mají zavolat nebo napsat na support. HelpShift přináší řešení v podobě in-app customer supportu, ve kterém zákazník klikne na odkaz nebo tlačítko a přesune se přímo do konverzace s vaším týmem, který vše řídí přes webovou platformu a může komunikovat se zákazníkem real-time.
Další skvělou funkcí je, že pokud si to přejete, stěžující si zákazníci můžou zasílat feedback na aplikaci přímo vám a neposílat tak hodnocení pouze do App Store a tím vám kazit rating – hodí se především v počáteční fázi, kdy bude procházet pouze hodnocení kladné. HelpShift mimochodem získal při spuštění v investicích přes 10 milionů dolarů.
50% sleva až na 6 měsíců při využítí promo kódu huntawesomely
Typeform je nástroj pro tvorbu formulářů a dotazníků v tak trochu jiné, designové a opravdu vychytané formě. Cílem je zákazníka / návštěvníka na webu z v mobilu zabavit tak, aby dotazník či formulář vyplňoval s radostí a ne, aby ho chtěl automaticky přeskočit. K dispozici je jednoduchý editor, který vás provede krom za krokem, následně už jen data analyzujete v přehledném nástroji – vše se ukládá do cloudu a máte k tomu přístup 24/7.
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Naprosto nezbytné cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Pokročilé analytické funkce
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Cílené soubory cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.