Móda jede online a těží z toho i Answear. Ukazuje novou vlastní kolekci a jen v Česku chce utržit 370 milionů
Je to už pět let, co na český trh vstoupil módní e-shop Answear, aby tuzemským zákazníkům nabídl další prostor, kde mohou oblečení, obuv a ostatní módní doplňky nakupovat online. A poté, co v červenci letošního roku přepracoval svůj web, oznamuje další velkou novinku. Původem polský hráč totiž znovu uvádí svou originální kolekci a hlásí, že i přes pandemický stav (nebo v tomto případě právě díky němu) chce o desítky milionů korun pokořit loňské tržby.
Stejně jako například konkurenční Zoot nebo Zalando, tedy módní e-shopy, jež se v Česku těší velké oblibě, se také Answear pokusí podpořit svůj rozsáhlý sortiment partnerských značek a nabídne v něm vlastní modely. To ostatně dělal i doposud se značkou Answear.Lab, teď ovšem tuto kolekci od základu mění a s novými modely chce přilákat ženy, které se „módou nebojí vyjádřit svůj názor“.
Během letošního podzimu se tak dočkáme nových kousků, které budou doplňovat první limitovanou kolekci vycházející z takzvaného glamour stylu 30. let minulého století. Zpravidla temné barvy jednotlivých druhů oblečení, založené na kůži i na lesklých odstínech, měly vždy zdůrazňovat únik před hospodářskou krizí a Answear vnímá, že se něco podobně společensky výrazného děje i nyní.
Proto přichází zmíněný relaunch, jenž bude reagovat jak na specifické módní potřeby trhu, tak zosobňovat tradiční styl založený na kvalitních materiálech vyráběných z velké části ve střední Evropě. „Češi jsou velmi specifičtí zákazníci se zálibou v pohodlí a ležérnosti, milovníci outdooru a variability. Vycházíme jim proto v nabídce vstříc,“ dodává Eva Balaštíková, manažerka firmy Answear pro Českou republiku a Slovensko.
Nové rozšíření kolekce přichází v době, kdy celý svět svírá pandemie koronaviru, což ale Answear – stejně jako řadu jiných českých e-shopů – nijak zvlášť nepoznamenalo. Právě naopak. Polský módní internetový obchod měl od poloviny letošního března do polovina května v Česku zaznamenat příchod až o 55 procent více nových zákazníků a zvyšuje prodeje.